----------------------------------------------
Her er endelig kapittel 4. 😊😊😊😊 tusen, tusen takk for 127 lesere og alle votesene og kommentarene!!!! Det betyr veldig mye!!!😊😊😊😊😊
----------------------------------------------
Linn's pov: Jeg så forsiktig ut fra gardinene. Mennene har på seg to svarte frakker som og en svart pennbukse. Han ene har en sigar dinglene fra munn, og var veldig kraftig av muskler. Han andre var ganske liten i høyden og tynn, kunne fort bli forvekslet med en liten gutt sikkert. Akkurat nå så dem på kartet han ene hadde i handa og de diskuterte om noe dem skulle finne til...... Faren til Emily. SHIT!!!! Disse mennene var folka til faren til Emily. De kunne umulig være velkommen her! Jeg måtte få tak i Emily. Han ene gikk bort til gardinen og holdt kartet opp forran seg. Han var høy og slank og tokk opp brillene sine så han kunne se bedre. Kartet var stort, ikke så rart når huset er gigantisk! Jeg tenkte for meg selv at jeg måtte få et sånt kart.
-Jeg trenger tlf. som skulle være her German, sa han med sigaren (det var nokk han som er sjefen). De lette febrilsk rundt. -Og hvor er brevet? Fortsatte han minste guttemannen, om det er det jeg skal kalle han. Dette er nokk ikke helt min dag. Her står sikkert fem menn som jeg ikke vet hva er i stand til og leter etter to ting som jeg har i hendene. Uff! Jeg rørte ikke å puste. Mannen var bare en meter forran gardinen jeg står bak nå! Hjelp, kan det ikke komme et mirakel snart?
----------------------------------------------
Det ble dessverre er veldig kort kapittel, men det er litt hektiske tider nå pga. at Ponnien min er blitt syk og dyrlegen vet ikke hva det er😰😪😭 de tror at det kanskje er magesår!!!😰😰 men jeg skal prøve så godt jeg kan å oppdatere for deres skyld!!!😋😋
-Michi
----------------------------------------------
ESTÁS LEYENDO
mysterieføllet(Emily's horse rescue)
De TodoEmilys liv har snudd seg helt på hodet etter at hun møter denne mystiske hoppa, men da hun ikke greier å redde henne finner hun dette føllet. Det er noe spesielt med dette føllet som gjør at hun blir så glad. Dessverre blir Prins sporløst borte og n...