my princess

9 1 0
                                    

                     Dünkü olaylardan sonra hala bir şokun içindeydim, sürpriz doğum günü partisi ,pasta, kekler, hediyeler ,doğum günü kartları, süsler, balonlar ,geride kalan çöpler, arkadaşlarım ...ve özellikle mi hi 'nın bana karşı sıcak oluşu.....

                        Hafta sonuna böyle başlamakta güzeldi. Yorganı kafama çekip belirli belirsiz sırıtmaya başladım. Mutfaktaki kokular burnuma geliyordu, annem yine harikulade bir kahvaltı hazırlamış olmalıydı ki bu kadar uğraştığına göre beni kaldırmayı unutmuştu fakat yine beklediğim ses kulaklarımdaydı ;

   ''jason, jason hadi kahvaltıya, jason uyan, uyumaktan şişeceksin kalk artık''

                            Nasıl bu kadar bağırıp aynı anda bu kadar kelimeyi ağzından çıkarabiliyordu ki , daha çok bağırttırmamak için hemen aşağı indim önümde muhteşem bir sofra vardı. Masa bana ben masaya bakıyordum. Annem bu sefer bütün hünerlerini sergilemişti.

''Yatağınla vedalaşabildin mi Jason'' dedi, ikimizde gülmeye başladık direk kahvaltı masasına oturdum, annemde çayları koymaya başladı yüzüne bakınca sürekli gözünü kaçırıyordu. Bu yüz ifadesini biliyordum. Ciddi bir ifadesi vardı, ağzını açtı ama söyleyip söylememekte kararsızdı.

''Şirket kötü durumda jason, hisselerin teyzene verilmesi pek iyi olmadı, personel değişikliği yapıp bütün işçileri kovmuş, şirketi bir süreliğine düzene koymam gerek bu yüzden Amerika'ya gitmeliyim, evi tek başına idare edebileceğinden emin değilim , biraz korkuyorum , sence ne yapabiliriz ?''

                             Bir süre derken  ne kadar ? Amerika da ne kadar kalacaktı? Evi tek başına nasıl idare edecektim? İşlerini buradan halledemez  miydi?

''korkma anne, evi idare edebilirim, çocuk değilim sen hazırlıklarınla ilgilen ve beni merak etme ''dedim  fakat bu söylediğime ben bile inanmıyordum...

********************************

                               Gece beni uyandırmadan yola çıktığı için anneme kızmıştım ardından sadece para ve not bırakmıştı ;

''Dolabın içinde yemekler var onlar bitince konserveleri açabilirsin, makarna ve hazır çorbalar 2.çekmecede yedek anahtar yatak odasında çamaşırları misafir odasında kurutursan öldün!! Parti yok, eve arkadaş davet etmek yok, dışarı çok çıkma çıkarsan eve geç kalma, dışarıdan yemek yeme onlar sağlıklı değil kilo alırsın, ütülerini yaptıktan sonra fişi çekmeyi unutursan yanarız!! Fırından çok mikrodalgayı tercih et ,sabahları camları aç akşam yatarken kapat üşütebilirsin, okula geç kalma derslerine çalış, sık sık banyo yap, akşamları kahve içme uyuyamazsın, Bilmediğin ilaçları içme ,yakın bir zamanda döneceğimi sanmıyorum, tekrar görüşmek üzere gece haber veremediğim için üzgünüm elmalı turtam seni çok seven annen........Bu arada ders çalışırken müzik dinlersen kulaklarını kopartırım''

                               Ne yaptığını anlamamıştım sanki, ayrı bir eve çıkıyordum bu kadar abartılacak ne vardı ki.......hoş geldin  bir süreliğine olacak olan annesiz yaşam , hoşça kal jason'un plansız ve basit yaşamı ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

my princessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin