21.

98 6 4
                                    

Astăzi ma duc sa dau interviu pentru modelele de la Victoria Secret. Mereu mi-am dorit sa fiu una din îngerii de la Victoria Secret. Și acum posibil sa am o șansă. Ție nu ți-am zis ca am vrut sa fie o surpriza. Am mers și am stat în sala de așteptare. Au venit vreo 50 de fete. Nu am șanse. Aleg doar 5 fete. Pentru ca au plecat Kate Grigorieva, Zuri Tibby, Maggie Laine, Luma Grothe si Keke Lindgard. Stătea și așteptăm. Intrau și ieșeau oameni din sala. Dupa toate fetele ne dădeau notele. Eu eram a 42-a la rand. Mai umpic și venea rândul meu. La un moment dat iasă o femeie din sala și ma striga. Am emoții mari. Când intru era o masă cu 5 oamenii. 2 bărbați și 3 femei. Un bărbat îmi zice sa ma dezbrac și sa rămân în lenjerie intima. Am făcut-o și ei tot susoteau ceva. M-au întrebat dacă am silicone sau ceva operații estetice. Eu am spus ca nu, ca sunt 100% naturala. Unul din eu m-a felicitat ca am sâni asa frumoși la vârsta mea. Nu știam dacă sa ma simt flatata. Am mai stat puțin și a venit o femeie sa afișeze rezultatele. Când ma duc la tabele vad primele doua nume care nu imi păreau cunoscut. Dar pe locul 3 eram eu. Nu imi venea sa cred. Îmi venea sa plâng. Fetele care au intrat m-au felicitat și celorlalte le erau ciuda. Când am mers pe drum am început sa ma simt foarte rău și am amețit și am picat. Cineva a chemat o ambulanta. M-am trezit la spital. Mi-au spus ca trebuie sa îmi facă niște analize complicate. Logic ca am acceptat. Nu te-am sunat ca sa nu te îngrijorez. Dupa vreo 4 ore a venit doctorul cu rezultatele. S-a uitat în pământ și l-am întrebat dacă s-a întâmplat ceva. Mi-a spus ca am cancer în faza terminala. Nu am știu cum sa reacționez. Mi s-a tăiat tot. L-am întrebat cat timp mai am, mi-a spus ca aproximativ 2 săptămâni. L-am întrebat ca de ce nu am observat nimic pana atunci și de ce nu mi-a picat parul și asa. I-am explicat ca numa ce am intrat sa fiu înger. A spus ca nu are ce da facă și ca nu mi-a căzut parul pentru ca sunt în faza terminala și e mai rar. Mi s-a făcut rău....

Jurnalul Cu Amintirii (Martin Garrix) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum