25.

86 8 2
                                    

Am ajuns la spital. Cameron te-a sunat și ai venit în fuga.

*de aici nu mai ,,scriu în jurnal" și o sa povestească povestitorul adică tot eu 😂😂*

El a venit fugind pe hol și a întrebat de Vanessa. A intrat în salon și ia văzut plângând pe ea și Cameron. A mers și a luat-o în brate.
M:Ce s-a întâmplat?
V:M-am simțit rău.
M:Și ce ai?
S-a lăsat o liniște totala.
M:De ce nimeni nu imi spune nimic? A țipat.
V: O sa mor azi. Ce vrei sa zic?
M:Ce?
C:Are cancer în faza terminala.
M:Și tu ai știut?
V:De doua săptămâni.
El a început sa plângă. Ea l-a luat în brate.
M:Tu ai știu și nu mi-ai spus nimic?
V:Nu am vrut sa va sperii. Și sa fiți triști. Am vrut sa îmi petrec ultimul timp cu voi. Nu am vrut sa va uitați la mine cu mila.
El s-a dus și a luat-o în brate. Cameron a ieși afara.
M:Cat timp mai ai? Spune prin suspine.
V: doua ore.
M:Nu cred. A început sa tipe și sa plângă mai tare. Ești tot pentru mine. Tot. Ce fac fără tine? Niciodată nu am iubit pe cineva asa. Nu mai putem face nimic? Ce o sa fac?
V: O sa îți continui viața ca un om normali o te îndrăgostești din nou. O sa te căsătorești s-o o sa ai copii frumoși.
M:Dar eu cu tine vreau sa fiu. Sa am o familie și copii frumoși ca tine. Vreau sa te vad cu copii noștri în parc. Noaptea sa fi lângă mine și sa te ating. Vreau sa fi acolo pentru mine în fiecare moment.
V:Și eu îmi doresc asta.
Au stat o ora îmbrățișați și plângând.

El o mângâia și o pupa cat putea de lung

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El o mângâia și o pupa cat putea de lung. O mângâia pe spate și pe picior. Ea a început sa îl sarute si s-a pus pe el. El ia băgat mana sub tricou. Ea a început sa plângă...

Jurnalul Cu Amintirii (Martin Garrix) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum