30.

129 15 6
                                    

A trecut o săptămână. Am vedenii. Mi se pare ca o vad peste tot. Nu pot dormi în patul nostru. Am dormit doar pe canapea. Cameron ma tot sunat dar nu i-am răspuns. Nu am putut. Și mama cu tata m-au cautat. Degeaba. Toată săptămâna am băut, m-am tăiat și m-am drogat. Am impresia ca e la tot pasul lângă mine. Îmi e frica sa stau cu lumina stinsa. Îmi e frica. Nu știu ce sa mai fac. Deja toate venele mele sunt sparte de la seringa. Nările mele sunt umflate de la praf. Nu mai merit sa trăiesc. O sa fac o scrisoare și după am o mica idee.

,,Asta este ultima data când vad lumina. Vreau sa ii mulțumesc lui Cameron pentru tot ce a făcut. Sper sa treci peste frate și sa fii fericit. Eu nu pot sa trăiesc cu gândul la ea. Și asa sunt tot spart și drogat. Mama, îmi pare rău pentru ce fac. Te rog sa nu suferi. Macar tu cu tata sa fiți fericiți în viata. Tata, ai grija de mama și iubești-o cat încă o mai ai. Pentru ca niciodată nu știi când ii vine timpul. Prințesa mea s-a dus fără sa îmi dau seama. Nici acum nu m-am obișnuit cu sentimentul ca ea nu mai e. Încă mai sunt momente când o mai strig și după îmi dau seama ca nu imi va răspunde niciodată. Ea nu și-a trăit viata alături de mine. Ia fost crutata viata. Atunci nici eu nu merit sa trăiesc fără ea. Va iubesc pe toți și îmi pare rau"

Las bilețelul pe masă, iau un scaun și o sfoara. Îl aud de Cameron strigând la usa și lovind-o. Trebuie sa ma grăbesc.  Ca sa nu intre sa ma oprească.  Îmi pun sfoara după gat. Îmi pare rău. Și ma arunc. Tot ce mai aud sunt 5 secunde. Cameron țipând și eu nu am mai putut respira. Ultima imagine pe care am văzut-o a fost EA...

×××××××××××××Mulțumesc celor care m-au sprijinit în legătură cu cartea și care m-au încurajat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

×××××××××××××
Mulțumesc celor care m-au sprijinit în legătură cu cartea și care m-au încurajat.  Sper sa va placa cartea mea. Sper ca nu am scris atât degeaba. 😂😂😂😂 sper sa îmi mai citească oameni pe viitor cartea. Va iubesc. Acum o sa o trec la ,,poveste încheiata"

Jurnalul Cu Amintirii (Martin Garrix) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum