20.

100 5 3
                                    

Azi era o zi mare pentru mine. Am vorbit cu tine și am ajuns de comun acord sa facem dragoste. Sa o fac pentru prima oara. Eram atât de emoționată. Nu știam ce o sa se întâmple și cum o sa fie. Dar am încredere mare în tine și știu ca o sa ai grija de mine mereu. Am mers la Mall sa îmi cumpăr lenjerie faina. Când am ajuns acasă nu erai. Mi-ai spus sa ma duc sa stau cu Cameron ca tu aveai treaba. Și ca numa pe la 9 sa ma întorc. Am mers la Cameron sa ii spun ce o sa se întâmple. El a spus sa am grija și ca dacă ma simt pregătită sa o fac. A spus ca el mereu o sa fie mândru de mine. Dupa ne-am uitat la un film. Eu am stat la el în brate, el ma pupat pe frunte si a scăpat un ,,fetita mea a crescut". Eu am început sa plâng fără sa ma audă. Dar fără folos ca o auzit. Dupa ce mi-a trecut m-am urcat în mașină și am venit acasă. Când am intrat era totul întunecat. Doar o cărare cu lumânări și petale. Nu ma asteptam. Am început sa zâmbesc și am mers la noi în camera. Acolo erai tu pe pat și te uitai la mine zâmbind. Eu am fugit și am sărit la tine în brate. Tu ai început sa ma săruți, te-ai pus peste mine si ai început incet sa îmi dai jos ce aveam pe mine. Pana am rămas în lenjerie intima. Mi-a fost rușine și m-am acoperit. Tu mi-ai luat mâinile de pe mine, mi-ai dat sutienul jos și te-ai uitat vreo 2 minute la corpul meu. Eu eram roșie dar nu puteam sa ma acopar ca ma țineai de mâini. Mi-ai spus ca am cel mai minunat corp din lune. M-ai sarutat pana la momentul culminant. Ma tot întrebai dacă ma doare sau ceva dar eu negam. Dar tu iti dădeai seama. Asa cum îți dai seama mereu....

Jurnalul Cu Amintirii (Martin Garrix) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum