Po noci plném děsivých snů s Annou jsem se probudila celá rozlámaná. Zdálo se mi, že mě Anna na tom večírku ztrapní, že na mě spadne růžový dort se šlehačkou, že mi namočí hlavu do fontánky se stříkající čokoládou a že se mi všichni budou smát, i Harry...
Potřásla jsem hlavou. Jsou to jen sny, opakovala jsem si. Šla jsem do koupelny. Půlka probdělé noci se na mém stavu významně podepsala. Vlasy trčely bůhví kam, byly neposedně rozházené po mých ramenou. Kruhy pod očima taky nevypadaly moc k světu, ale trocha make upu, alespoň drobet napomohla je zamaskovat. Vyčistila jsem si zuby a šla postavit vodu na kafe. Poté jsem si zašla pro poštu ve schránce. Pozvánka na akci města, reklama, reklama, upomínka, dopis... Moment... Dopis!?
Moje obočí vyletělo vzhůru. Kdo by mi co mohl psát? Místo odesílatele bylo napsané jen číslo P.O boxu. Pokrčila jsem rameny. Nic horšího než se stejně stát nemůže.
Roztrhla jsem obálku, až jsem se v první chvíli lekla zda jsem dopis neroztrhla. Naštěstí moji přepadovku přežil.
Drahá Liz, stálo v něm.
Omlouvám se, že jsem včera ti zavěsil, ale já jsem dostal placené volno a odlétám za rodinou mimo Londýn. Letělo mi už letadlo a zapomněl jsem ti to říct. Doufám že mi to promineš. Teď to ber, jako že se ti omlouvá kámoš a ne tvůj učitel.
Zůstala jsem zírat. On mě bere jako za svou kámošku!?
Co se týče Anny... Jak jistě víš, Anna není svatoušek. Už její rodina je jedno velké peklo. Jejím otcem je Patrick Bing, přezdívaný "Král koberců".
Vzpomněla jsem si. Můj otec reklamy na "Krále koberců" nenáviděl. Patrick Bing byl ten ulízlý mafiánský týpek, co nabízel v televizi koberce, PVC, podlahy, kachličky, a vše kolem podlah. Jeho firma měla vysoké zisky, a mohl by stavět zlaté mrakodrapy jako Donald Trump.
Přeskočila jsem tu část, kde ze mě dělal blbku a vysvětloval mi, kdo je vlastně Patrick Bing.
Její matka už není tak známá, ale Eva Sparksová dříve patřila k elitě jezdectví, a než zemřela zanechala jednoho výborného hřebce - Rough Diamonda.
Rough Diamonda jsem znala dobře, nešlo vlastně o žádný hrubý diamant, jak by se jistě dalo jeho jméno přeložit, ale hřebec s kilometr dlouhým rodokmenem. Byl to kůň úplně jiné třídy. Sledovala jsem jeho pokroky zpovzdálí a věděla jsem, že s Annou skáče teď na úrovni stupně T, tedy těžké parkury. Přesto jsem ale musela si udělat názor, že to nebyl spokojený kůň. Neměl v očích tu svoji jiskru koně, byl jako malé děcko, které všichni obskakují - je vynervované a v depresi.
Proto když se rozvedli a měli spolu dva potomky, tak si zanechala si dívčí jméno - Sparksová. Dohodli se, že syn si vezme příjmení Binga, Anna zase příjmení Sparksové. Pokud by jsi zapátrala v novinách, zjistila bys, že její stáj byla převedena do vlastnictví dcery Anny, ale Anna převedla stáj do rukou otce. Byla to stáj, která neměla obdoby, ale Bing její pověst výrazně pošpinil. Jeho stáj byla obviněna za černou plemenitbu a prodej koní, vzešlých z černé plemenitby.
Čímž pádem vydělával a nejspíš stále vydělává stále.
Anna byla zvyklá žít v blahobytu, proto se chová jak rozmazlený děcko. Poprvé jsem ji poznal na závodech v Brightonu, kde se zrovna nepředvedla v dobrém světle. Rough Diamond přeskočil překážku a pak zpanikařil. Přeskočil dvojskok, ale obě překážky pobořil a Anna ho seřezala a šla k zemi. Tehdy tam nastal strašný zmatek. Anna tehdy dostala pokutu za nadměrné použití biče a její stáj měla na krku obvinění za týrání koní, ale nic se neprokázalo. Proto se na čas stáhla ze závodů.
Snad už je ti vše trošku víc jasné. Já musím už jít.
All love, xx Harry.
Složila jsem dopis, otřesena náhlým přísunem takových informací a také tím, že mě Harry bere jako kamarádku. Měla jsem pocit, že mi asi praskne hlava.
To chce kafe.
ČTEŠ
Teacher [h.s, CZ]
RandomAll Rights Reserved®- @Alex1DHoranka Všechna práva vyhrazena. Ona: Jméno: Liz Věk: 16 let Postava: normální Vlasy: hnědé, krátké Oči: hnědé Ústa: drobná On: Jméno: Harry Věk: 23 Postava: hubená Zaměstnání: učitel na SŠ Vlasy: hnědé, trochu kudrna...