pt4

1.4K 108 3
                                    

Di pejabat blue food healing.

Kelihatan pn soo kyung sedang resah di pejabatnya. Dia mengeluh beberapa kali sambil mengipas- ngipaskan mukanya mengunakan tangan.

" ish.. mana budak ni." Kata pn soo kyung dalam hati.

Dia susah untuk duduk diam . Selepas panggilan dari pekerjanya di paris, dia terus menyuruh p.a nya memanggil anaknya kesini.

Selepas beberapa minit, kelihatan mingyu dan tzuyu masuk ke pejabat pn soo kyung.

" apa masalah nya ni?" Soal mingyu.

Pn soo kyung melemparkan fail diatas mejanya.
Mingyu dan tzuyu membaca dengan cepat.

" macam mana boleh jadi macam ni?" Tanya tzuyu.

" how do i know? Mama bukan yang uruskan hal ni." Kata pn soo kyung.

" habis tu macam mana ni.. kita dah rugi beribu-ribu won ni mama" kata mingyu risau.

" pihak syarikat dekat paris nak kamu berdua datang ke sana. Kamu selesaikan lah hal dekat sana." Kata pn soo kyung.

" tapi mama, anak2 kitorang macam mana? Belum tentu seminggu boleh balik ni" kata tzuyu.

Pn soo kyung hanya mengangguk perlahan. Dia diam sebentar.

  Dia diam sebentar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" ok , macam ni. Kamu pergi je dulu nanti mama setelkan." Katanya.

Mingyu dan tzuyu hanya mengangguk.

" so apalagi go!!!" Jerit pn soo kyung.

Mencecet mingyu dan tzuyu berlari keluar.

Setelah itu, keluhan besar dilepaskan lagi.

" macam mane boleh jadi macam ni?"

___________________●●●●●●●________________



Nayeon pulang kerumah dengan hati yang agak sedih. Tiba2, phone dia menjerit jerit.

" mangkuk betul sape yang call aku ni.. baru nak layan feel sikit" kata nayeon terus mengangkat phonenya tanpa melihat siapa yang call.

" hello mello.. sweety .. buka pintu . Aku kat depan rumah ko ni." Kata si pemanggil. Kemudian terus dimatikan

" bangsat punye orang. Bagilah aku jawap dulu." Kata nayeon sambil berjalan ke arah pintu.

Pintu di buka dan...

" what the pishhh!!!!! Wooziiiiiii..... ko yg call aku ke??? Ahhhhhhhhh" jerit nayeon sambil memeluk woozi. Dia terlompat-lompat kegembiraan.

" rindunye aku kat ko.... aku lah yang calll....uee .. kurus dah ko. Ahhhhhhh" jerit si woozi. Dia pun terlompat-lompat gak.

" hahahahaha...beb lame kite tak jumpa... meh masuk meh" ajak nayeon.

Mini BtsWhere stories live. Discover now