1.Internát

73 5 0
                                    

Zítra mám odjíždět na internátní školu. Vůbec se mi tam nechce, určitě až tam s rodiči přijdeme, táta řekne hned ve dveřích, že jsem dcera králů , už slyším ty narážky.....
Vlastně ani nevím, co to je za školu, prý to je nějaká "tajná" škola , nemá stránky, prospekty prostě o ní nemám jakékoliv informace.
                             *****
Lailo! přišli ti věci do školy pojď si pro ně!" volá na mně mamka pod schody ani nevím co mi vlastně poslali.
Tohle nosit vážně nebudu, " řekla jsem si v hlavě. Uniforma? Batoh? Opravdu budu muset nosit vše co ostatní plus ještě ty učebnice , jsou snad tlustější než Bible a to jich mám nejmíň 12. Teď už se mi tam nechce vůbec.
                            *****
To jsi byla ty??" řve na mě má o 2 roky starší sestra Carrie „Co ? Co zase?" A pak jsem ji uviděla zabalenou v ručníku, zřejmě se sprchovala a teď je celá zelená, ale tu zelenou jsem poznávala .
Už jsem si vzpomněla byla to barva, kterou vymalovávali Arturův pokoj.
Myla jsem si hlavu a někdo mi vymněnil šampon za barvu a ted jsem cela zelená," křičela Carrie. Nevydržela jsem se a vyprskla jsem smíchy, Carrie na mne koukala, jako bych byla nějaký odsouzenec, přesně vím, kdo to udělal. A stále jsem se smála. V tom Carrie začala něhorázně křičet. Přiběhla naše chůva „Carrinko copak se děje?" ptala se obtloustlá 40 let stará dáma. „Nejsi nějak zelená? Měla by sis jít lehnout."
                           *****
Od večeře Carrie schytala ne jednu narážku na účet jejího zeleného makupu . Šla jsem spát spokojená nic mě nenaplní víc, než pořádně vyvedená lumpárna na Carrie. Ale pak jsem si uvědomila, že zítra musím odjet do té díry . Vůbec se mi tam nechce.

💝💓 Děkuji za přečtení. 💓💝 Pokud se vám tento příběh líbí halsujte pokud ne , prosím napište do komentářů. Děkuji

GreenKde žijí příběhy. Začni objevovat