7.Rodinná Neděle

35 4 0
                                    

Každou neděli jsme museli chodit do kostela, poté jsme měli velmi slavnostní oběd. Dnes tomu není jinak, ale přijeli také moji příbuzní. Tetičky, strýčkové, babičky, dědečkově, sestřenice , bratranci a všichni ostatní co měli s naší rodinou společnou krev. A proč vlastně všechno tohle šílenství? Protože je 11.9.  Ema má narozeniny a hned den poté má moje mamka narozeniny a 14.9. Mají moji rodiče vytočí svatby. Díky této velké události můj otec už nikdy nezapomněl na výročí.
                         ******
Podáš mi cukr, prosím??”  promluvil na mě James „Jistě” odpověděla jsem mu mile, když už jsem byly po obědě a pili kávu a čaj.
Rodinné povídání přerušil Patrik. Zvedne se a promluví „Milá rodino, využiji této chvíle, aby jste se necítili ublížně, že by jste se to dozvěděli z druhé ruky. Propadl jsem.Jsem tedy stále v prvním ročníku střední školy. Lhal jsem ti tati, když jsem přišel od opravných zkoušek, protože jsem chtěl s naší kapelou dojet turné. A také budu možná otcem.”  celé to řekl s úsměvem jakoby se nic nedělo. Pochválil jídlo a odešel. Na tátovi bylo poznat že to celé stále nemůže pobrat.
                              *****
Potom co se táta rozloučil s posledními hosty ihned vykročil nahoru a řev byl slyšet po celém domě.
Patrik se objevil na schodech a batohem na zádech. „Jestli vyjdeš z těch dveří nejsi můj syn”  křičí na něj táta ze schodů „ Promiň,mami doufám že taky nezazdíš odešel a dveřmi naschvál praštil. Táta se asi ještě pět minut koukal na ty dveře kterými Patrik odešel. „Děti, běžte nahoru a Lailo ty se jdi zabalit za dvě hodiny odjíždíš všichni poslušně odešly nahoru. Ani jsem si nevytáhla kufr a přišla k nám na pokoj Tanya s Emou „Holky? Takže to znamená že se to malé narodí tak my budeme tetičky?” ptali se najednou „No jo”
                        *****
Teď sedím v naší limuzíně a přemýšlím o tom co se stalo doma. Já budu teta. A pak on je ve stejném ročníku jako já a Dany. Ale pokud ještě vůbec školu dochodí. No jo takže on chodí do stejné třídy jako Dany,ta z toho musí celá odvařená, ale proč mi včera nic neřekla? Asi si myslela, že když je to můj bratr , tak to asi vím. No logické vysvětlení.
A už jsme tu velká ošklivá budova vzala jsem si kufr a vešla do vnitř. Ihned jsem šla na pokoj. Holky už tu jsou to je super. Pozdravily jsme se a říkaly si novinky z domova i když já ne všechny. Najednou se ozvalo klepání „Dále” jako jediná jsem zareagovala na to klepání a začala jsem toho litovat jenom se otevřely dveře tam stál Fin. Má tu drzost přijít k nám na pokoj.„Tak my asi půjdemepověděla Mia a všechny se zvedly a odešly. V pokoji jsme zůstaly jenom já a Fin.„Jenom jsem se ti chtěl omluvitmusela sis myslet že jsem nějakej stalker. Měl jsem se ti představit jako Fil” nechápala jsem, když se jmenuje Fin tak proč by se mi představoval jako Fil. Já znala pouze jediného Fila a ten se odstěhoval hodně daleko od nás, teda alespoň mi to takhle vysvětlovala mamka.Co to máš za krásný náhrdelník?” „Do toho ti nic není!” naštvaně jsem se mu odvětila. Ten náhrdelník jsem dostala od toho Fila, ten náhrdelník nosím každý den, protože mi ho dal Fil když odjížděli,už jsem na Fila skoro zapomněla byla to dětská láska.„Je to on?” přemýtám v hlavě.Já nevím, pamatuji si že to byl vyšší blonďatý blbeček s krásnýma švětlounce modrýma očima. Byla jsem do něj bezmezně zamilovaná.

                 Děkuji za přečtení
      Je to on? Myslíte, u nich platí
      že stará láska nerezaví? Co
      myslíte?
Šťastný nový rok všem❤🎉🎊

GreenKde žijí příběhy. Začni objevovat