$uga(r): pomóż mi
Wyświetlono 14:21
$uga(r): nie raczysz odpisać?
$uga(r): proszę!
$uga(r): to ważne. Chodzi o moją babcię
Wyświetlono 17:47
yourHope: o co chodzi?
Wyświetlono 17:49
yourHope: halo? Odpisz
$uga(r): kurwa o nic mi już nie chodzi!
yourHope: nie możesz grzeczniej?
$uga(r): GRZECZNIEJ??! widziałeś, że potrzebuję twojej pomocy! Czytałeś co piszę a mimo to miałeś to w dupie!! Nienawidzę cię!
yourHope: pisałem z Tae. Przepraszam :c
yourHope: teraz mi napisz o co chodzi
$uga(r): zadzwonili ze szpitala, że z moją babcią jest coraz gorzej i żebym przyjechał, bo za niedługo już jej nie będzie
$uga(r): gdybym miał samochód to bym cię o to nie prosił
$uga(r): przez twoje wyjebanie na mnie, nie pożegnałem się z babcią!
$uga(r): gratuluję! Otrzymujesz medal najbardziej chujowego przyjaciela w życiu!
$uga(r): *byłego przyjaciela
yourHope: Suga przepraszam! Kurwa bardzo Cię przepraszam!! Wybacz mi!
$uga(r): nigdy
Zablokuj użytkownika yourHope
Yoongi rzucił telefonem o łóżko i schował twarz w dłoniach, zanosząc się płaczem. Już sam nie wiedział, czy łzy, które spływały mu po policzkach były spowodowane babcią czy tym, że właśnie stracił przyjaciela. Nie miał już żadnej osoby, która akceptowałaby go takim, jaki jest.
Gdy wyrzucił z siebie wszystkie złe emocje, przetarł oczy i z powrotem wziął do ręki telefon z zamiarem odinstalowania kakaotalk. Rozmawiał na nim tylko z Hoseokiem, wiec już nie mało sensu posiadania tej aplikacji. Był już bliski usunięciu jej, gdy usłyszał głośne "APU!". Powiadomienie z kakao. Wszedł w wiadomość, chcąc dowiedzieć się kto to może być. Przez myśl mu nawet przeszło, że to Hobi, za co od razu walnął się mentalnie w głowę za swoją głupotę.
Przetarł jeszcze raz oczy, które zaszły łzami i spojrzał na wyświetlacz.RedMen: Cześć C: jestem Park Jimin, a ty?
CZYTASZ
APU! || Yoonmin [chat]
FanfictionSuga uświadamia sobie, że jego najlepszy (a zarazem jedyny) przyjaciel ma go w dupie. Nie widzi już sensu posiadania kakaotalk, chce go odinstalować. Gdy jest bliski pozbycia się aplikacji, dostaje wiadomość od nieznajomego. Rozdziały dodawane codzi...