Arkadaşlar bu günlerde canımfesat yazmak istiyor.Koyu renkde olanlar fesat(merak etmeyin,abartmayacağım..)....İYİ OKUMALAR....
Marinette anlatıyor
Marinette: Telefonu bırakalımda işimize bakalım.
Alya:Aynen.
Akşam...
Çizim yapıyordum ama bir an çığlık sesleri duydum.
Marinette:Hawkmoth!Çizimimin içine ettin!
! Marinette:*somurtarak*Benekler....😑😒
Uğur böceği'ne dönüşüp sesin geldiği yöne doğru gittim.
Remboldeş(gökkuşağı kızı):Bakın kim gelmiş! Uğur böceği!Bana mucizeni ver!
Uğur böceği:RÜYANDA GÖRÜRSÜN!
Üstüme doğru koşmaya başladı.Ters parande (yanlış yazmış olabilirim)attım ve düşmesini sağladım.Karakedi'de geldi.Kalbim yine hızlı atmaya başladı.
Karakedi:Yardıma ihtiyacın var mı Leydim?
Uğur böceği:A-anlamadım?
Karakedi'nin ağzından
Benim yanımda kekeledi....Ne?!😆
Karakedi:Hadi şunu yenelim!
........
Uğur böceği:Güle güle küçük kelebekcik.Mucizevi Uğur böceği!Karakedi: Görüşürüz Leydim!
Uğur böceği anlatıyor
Elimi nazik bir şekilde öptü.Tam gidecektiki bn kolundan tuttum ve onu durdurdm.
Uğur böceği:Karakedi....Şey düşündüm ki....Haklısın....Bu aşk karşılıksız....Ben,sana bir şans veriyorum.
Karakedi:Buna hiç pişman olmayacaksınız.
Dudaklarını bana yaklaştırdı.Aramızda 1 cm vardı.Gözü dudağıma kaydı...Öpmek istiyordu beni-ki belli oluyor.Bir anda öpmeye başladı.Dudakları çok yumuşaktı.B birileri bizi görebilir diye durdum.
Uğur böceği:Karakedi,bizi görebilirler...
Karakedi:Gel benimle.
Elimden tuttu ve Kuytu bir köşeye gittik.Beni duvarın arasına sıkıştırdı ve öpmeye başladı.Bende ona karşılık verdim.
Benim küpemden onunda yüzüğünden sesler geldi.Dönüşmek üzereydim.Uğur böceği: Karakedi gitmem gerek.Ayrıca sende gitmelisin.
Karakedi:Kimliğini öğrenmek istiyorum...
Kolumdan tuttu ve gitmeme izin vermedi.
Uğur böceği: Karakedi!Bırakır mısın kolumu?!
Bu hareketine çok sinirlendim.2 dakikam kalmıştı.
Uğur böceği:Üzgünüm ama sen zorladın!ŞANSLI TILSIM!
Elime bir halat geldi.Görüşümü kullandım ve harekete geçtim.
Halatı bir demire fırlattım.Karakedi'nin elini halatın ucuna bağladım ve halatı çekince Karakedi'de demire gitmiş oldu.O baş aşağı sarkarken Bende gideyim dedim.Gitmdem önce Karakedi'nin yanına gittim.Uğur böceği: Görüşürüz kedicik😂😂😂
Yanağına öpücük kondurdum ve eve döndüm.
Evet!Bir bölümün daha sonuna geldik!İlk bölümdeki söylediğim gibi,fesat isteyenlere sesleniyorum!;
Romantizm/fesat isterseniz söyleyin.
Yeni bölüm 1-2 gün içinde gelir.Hadi sağlıcakla kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Gülün Bir Dikeni Varmış
RomantizmŞimdiden söylüyorum;alıntı,özenti,esinlenme vb yoktur... Ben Marinette Agrest.Evet doğru duydunuz."Agrest".Bu hikaye Adrien ve benim bu tüm zorluklara karşı nasıl ayakta durmayı başardığımızı anlatıyor. Ne dediğinizi duyar gibiyim.Bu hikaye de nemi...