mucizevi_hazal(blm28)

224 25 12
                                    

Bu bölümü mucizevi_hazal kişisine ithaf ediyorum,iyi okumalar...

-_-_-_-_-_Okul çıkışı-_-_-_-_-

Marinette anlatıyor

Lia ile konuşa konuşa yürüyorduk.Adrien Nino ile çıkıyordu.Lia limuzinin önünde durdu ve birbirimizle vedalaştıktan sonra ben de evinin yolunu tuttum.Chloe'nin sesini duydum.Arkama baktığımda Chloe Adrien'i öpüyordu!!!(yanaktan tabiki asla böle bişey e izin vermem yoksa.)

Ağlayarak eve kostum ve kapıyı çaldım.

Amber: Yemek ha-Marinette,neden ağlıyor sun?

Ağlamaktan cevap verememiştim. Hızlı adımlarla odama çıktım ve kendimi yatağıma attım.Amber yanıma geldi.

Amber:Kendinde değilsin.Sen toparlan ozaman.Ben pastane ile ilgileneceğim.Ama sonra neden ağladığını söyleyeceksin bak.

Odamdan çıktı ve pasteneye indi.Ben ağlamayı kesemiyordum.

Tikki: Marinette,emin ol ki buda yanlış anlaşılma dır.Aglayarak kendini yorma.

Ben ise onu dinlemedim.Minik yatağına girip uyumaya başladı.

Akşam

Evden çıktım ve bara gittim.Bogürtlenli su istedim.(uydurma herhalde.)

Adam:Ama hanfendi,bu size göre değil.Bunu kaldıramazsınız fazla sarhoş olursunuz.

Bu sözlerin üzerine kızgın bir bakış attım ve mor şişeyi alıp bardağa doldurmaya başladı.

İçmeye başladığım zaman bırakmadım.2. , 3. , 4. , 5. , 6. bardaktaydım. Sonuncusu nu içtik ten sonra parasını ödeyip oradan çıktım. Gerçektende çok sarhoş olmuştum.Bir banka oturup bir şeyler gevelemeye başladım.

Adrien anlatıyor

Dışarıda eve giderken garip sesler duydum.Marinette bankta oturmuş , birşeyler söylüyor du.Yanına gidince sarhoş olduğunu anladım.

Marinette:(Sarhoş ve yorgun bir şekilde) Oooo merhabalar, merhabalar.

Adrien: Marinette sarhoşsun.Gel gidelim.

Marinette:(Sarhoş ve yorgun bir şekilde) Sen git.

Tabikide sözünü dinlemedim.Onu kucağıma alıp bizim eve götürdüm.Eve gelince şanslı olduğumu hatırladım.Babam İngiltere'deydi ve ev boştu.Marinette'yi odama götürdüm.

Adrien: Marinette,sen bekle ben bi kahve getireyim.

Gitmeme izin vermedi ve beni yanına çekti.

Marinette:(Sarhoş ve yorgun bir şekilde ben de hep bunu yazıyom adsdss)Gitme.

Beni öpmeye başladı.O kadar yumuşak öpüyor duki,kendimi serbest bıraktım.Ama sarhoş olduğu için bunu yapıyordu.Ondan ayrıldım ve yanağına öpücük kondurup mutfağa gittim.Kahve hazırlayıp yukarı çıktım.Odama döndüğümde Marinette yatağa yayılmıştı.

Adrien: Şunu iç,sonra istediğini yap.

Kalkmasına yardımcı oldum ve kahvesini içirdim.Biraz sonra uyumaya başladı.Üzerini örttüm ve bende yanına yattım.

Sabah....

Marinette anlatıyor

Uyanıktım ama gözlerim açık değildi.Sert bir şeyin üzerindeydim
Dudağımda bir şey vardı ve nefes almakta zorlanıyor dum.Gozumu açtığımda Adrien'in üzerindeydim ve dudaklarımız
birbirlerine değiyorlardı!Küçük çaplı bir çığlık atmama sebep olmuştu.yanliş yazdım herhalde,neyse haydi devam.

Adrien'i uyandırmıştım.

Marinette:Ben burda ne arıyorum???

Adrien:Sanada günaydın.

Marinette: Ehehehe şey g-günaydın.

Adrien: Sarhoştun bende seni evime getirip kahve icirdim.

Marinette:Ah, umarım saçma bir şey yapmamışımdır.

Adrien: Açmısın?

Marinette: Evet.Ah!..Ah!Karnım !

Adrien:Akşam kaç bardak içtin sen?

Marinette: Ihh!Galiba 6 bardak.

Adrien:Okadar çok içersen olur tabi.İlk önce aç karına hap yut.Yarim saat sonra ye.

Marinette: Iıhhh,ta-tamam.

Şimdilik bu kadar arkadaşlar. mucizevi_hazal bu bölüm senin içindi.Umarim kitabımı severek okuyorsunuzdur.Vote yi eksik etmemek dileğiyle görüşürüz.

Her Gülün Bir Dikeni VarmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin