Marinette:Birisini seviyordum işte.
Alya:Kafam karıştı.
Marinette: Sana bir gün herşeyi anlatacağım.Sen gidebilirsin ben iyiyim.
Alya:Yarın seni iyi görmek istiyorum.
Alya gitti ve Tikki ortaya çıktı
Tikki: Uğur böceği olduğunu soylemeyeceksin değilmi?
Ertesi gün
Güneşin ilk ışıklarıyla uyandım.Dişimi fırçaladım ve mini etegim ile beyaz tişörtü mü giydim.Saçımı at kuyruğu yapıp Tikki'yi çantama koydum ve koşarak okula vardım.
Alya:Ben gittikten sonra da ağladın dimi?
Marinette:Nerden bildin?
Alya:Göz altların-
Marinette:Ne?! Yaşlı teyzeler gibi olucam,cadıya benzicem,beni görenler dalga geçecek, fotoğrafımı çekicekler,aynaya bakınca -
Alya bana tip tip bakıyordu.
Marinette:Aynaya bakınca-
Omzumda el hissettim.
Adrien:Bunların hiçbiri olmayacak ve sen hep güzelsin,göz altların şişik olsa bile.
Marinette:Te-teşekkürler.
Benim tek yapabildiğim şey sırıtmaktı.
Adrien:Hatırlarsan babam tasarladığın şapkayı çok beğenmişti.Seni konuşmak için çağırıyor.Okuldan çıktıktan 1 saat sonra seni evden almama ne dersin?
Marinette:O-olur.
Gülümsedi ve sırasına geçti.
Alya:Ooooooo hava da aşk kokusu var.
😎😎😎😎Marinette: Alya!
Alya: Hihi hihi.Kahkaha atarak arkamda yer alan sırasına gitti.
Madam gelince herkes ayağa kalktı.Yanında bir erkek vardı.
Madam: Herkese günaydın.Sınıfımıza yeni birisi geldi.Kendini tanıtabilirsin canım.
+ : Herkese merhaba ben Fabian,Fabian Carter.Anne Ve babamın ayrılılığı yüzünden buraya taşındık.
Gözlüklü ve beyaz tenliydi.Kıvırcık saçlara sahipti.
Madam:Sanırım sen öne geçmek istersin.Adrien sen kalk tatlım Marinette'nin yanına geç Fabian sende Adrien'in kalktığı sıraya oturabilirsin.
Karnımda kelebekler uçuşmaya başladı.Adrien çantasını aldı ve yanıma geldi.
Adrien:Selam.
Dilim tutuldu ve nefesim kesildi.Cevap veremedim.Gülümsemekle yetindim.
2.dersimiz matematik dersiydi ama hoca gelmemişti.Oyüzden herkes kafasına göre takılıyordu.Bende çizim yapmaya karar verdim.Tüm duygularımı kağıda serecektim.
Adrien anlatıyor
Marinette mor bi defter çıkardı ve çizim yapmaya başladı.
Bende o ihtişamını izlemeye koyuldum.Mavi gözleri,jet mavisi(yanlış yazmış olabilirim ldth) saçları,vanilya kokusu.Bana tanıdık geliyordu.Deftere bir yüz çizdi.Yüzün yarısına maske yaptı.Defteri kapadı ve çantasına koydu.Kollarını yüzünün önüne koydu.Ne düşündüğünü merak etmeye başlamıştım.
Marinette
Yüzümü kollarımla kapadım ve gözyaşlarımı silmeye başladım.
Elimde başka bir el hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Gülün Bir Dikeni Varmış
RomansŞimdiden söylüyorum;alıntı,özenti,esinlenme vb yoktur... Ben Marinette Agrest.Evet doğru duydunuz."Agrest".Bu hikaye Adrien ve benim bu tüm zorluklara karşı nasıl ayakta durmayı başardığımızı anlatıyor. Ne dediğinizi duyar gibiyim.Bu hikaye de nemi...