Adrien:Ne konuştunuz?
Marinette: Hiç,şapka tasarlamamı i-istedi.
Adrien:Hmm.Peki ne zaman başlayacaksın?
Marinette:Bilmem. Şimdi eve gidip baslayabilirim.
Adrien:Tamam,sana kolay gelsin.
Adrien beni ugurladiktan sonra eve vardım. Aslında beni araba ile bırakacaktı ama ben kabul etmemiştim.Cantamdaki anahtarı aldım ve kapıyı açtım.Odama çıktıktan sonra masamda bir not buldum.
Sevgili kızım, Marinette;
Biliyorsunki amcan çok yaşlandı ve ona bakacak kimsesi yok.
Baban ile beraber 1 aylığına evde olmayacağız.Merak etme,
bu 1 ay içerisinde yanlız kalmaman için kuzenin Amber
gelecek. Müdürle konuştuk ve 1 aylığına Amber'i okulda
misafir olarak ağırlayabileceklerini söyledi.Amber akşam
evde olur.Seni çok seven annenden.Sabine Duping-Cheng
Marinette: Yaşasın!Tikki, hazirlanmama yardım edermisin?
Tikki:Tabiki.Istersen şu posterleri kaldırmakla başlayalım ^^
Marinette:Tamam.
Posterleri aldıktan sonra Tikki'ye birşey göster mek istedim.
Marinette:Sanırım söylemek bu zamana kısmetmis.Tikki,benim odamda bir tane daha oda var.
Tikki: Nasıl?
Marinette:Bu duvar aslında kapı. Şu çerçeveyi çevirince duvarı kapı gibi itip çekebiliyorsun.
Tikki:Harika!
2.odayida Amber için hazırladık.Amber yan kasabada oturuyordu ve akuma olayı onlarda gerçekleşmediği için süper kahraman da yoktu.Haberlerden beni ve Karakediyi izliyordu ve benim yani uğur böceği'nin hayranıydi.
Tikki: Yanlış hatırlamıyorsam en sevdiği renk maviydi.
Marinette:Evet.
Tikki: Kapının arkasında mavi bir hali var.Onu onun odasına serebiliriz.Odanin duvar rengi zaten mavi.
Marinette:İyi fikir.
Odanın tozunu aldıktan sonra haliyida serdik.Depoda kullanmadığımız bir sürü şey vardı.Oradan da komidin dolap falan bulabilirdik.
Aşağıya indik ve tam istediğimi,yani mavi komidini bulduk.Birde benim eski yatağım vardı.Onu maviye boyayıp temizledik.Yatagim eskimemisti hatta yeni gibiydi ama ben artık yeni bir yatak istiyordum.
Tikki:Mavi yastık ve yorgan nerede?
Marinette:Sandıkta olması lazım.
Tikki sandığı açıp yorgan ile yastığı aldı ve yatağa serdik.
Tikki:Lambaya mavi ampul takabiliriz.
Marinette: Olur.
Masada ki ampulü aldı ve uçarak lambanın yanına gitti.Ampulu taktı ktan sonra annemlerin atmak üzere olduğu dolabı odama taşıdım.Tikki altına tekerlek koydu tâbi.
Tikki:Dolap zaten mavi.Ama tozunu almalıyız.
Islak mendili aldık ve dolabın içini-disini (,sorry klavyem bozuk)
Sildik.Hediye olarakta ona mavi elbise alıp dolabına yerleştirdim.Neredeyse akşam olmuştu. Kapı çalınca Tikki saklandı ve ben hızla kapıya koştum.Marinette: Amber!
Amber:Marinette!
Ikimizde birbirimize sarıldik.Onu içeri aldım ve bavulunun birini alıp taşımasına yardım ettim.Bir süre konuştuk ve ona odasını göstermek için odama çıktım.Ilk önce şaşırdı ama odasını görünce çok sevindi.
Amber:Çok teşekkür ederim sen en iyi kuzenimsin!
Marinette:Sende benim.
Valizini açtı ve kıyafetlerini dolaba yerleştirdi. Elindeki paketi bana uzattı.
Amber:Bu senin için.
Paketi açınca ona sarılıp teşekkür ettim.Tasarim dergisine çok ihtiyacım vardı.
Amber:Okulunu çok merak ediyorum.Eee varmı sevdiğin biri sevgilin felan.
Marinette:Var-yani yok,Amber!
Amber:(kahkaha atar) Birindenmi hoşlanıyor Sun?
Marinette:(kızarır) e-evet.
Amber:Kim?
Marinette:Adrien Agreste.Gerci tanımaz sin ama-
Amber:Ne?!Kızım delimisin sen?
Marinette:Onu nerden tanıyor Sun?
Amber: Dünyaca ünlü kim tanımaz?Ne zaman başladı bu aşk?
Marinette: Dün.
Amber:Ne yani? Şimdi onunla 1 aylığına aynı siniftami olucam?!Yes!Vir ūnlü İLE aynı sınıfta olcam!!!!!!
Marinette:Istersen artık yatalım geç oldu.
Amber:Tamam ^^
Pijamalarımı zi giydik ve odamıza çıktık.Amber uyuyunca Tikki ortaya çıktı.
Tikki:, Marinette Ben açım.
Pastaneye indim ve kurabiyeleri aldım.Odama çıkıp Tikki'ye verdim.
Tikki: Teşekkürler?
Marinette: Rica ederim^^
Tikki yemeğini yerken bende günlük yazdım.
Sevgili Günlük;
Bugün annemler amcama bakmak için Sils Kasabası'na gittiler.Ha ha!Orayı biliyorsun değilmi?Geziye gitmiştik.Kuzenim Amber geldi.Tikki ile ona 2.odayi hazırladık.Evet doğru duydun.Tikki'ye 2. Odadan bahsettim.Odayi Amber için hazırladık.En sevdiği renk mavi ve bu sebeple odaya mavi halı serdik,mavi ampul taktık,eski yatağımı maviye boyadık ve mavi yastık ile mavi yorgan serdik,annemlerin odasında ki dolabı da maviye boyadık ve bende hediye olarak ona mavi elbise aldım.Sen şimdi perde ve masa yokmu diyeceksin ama oda da zaten açık mavi bir perde var ve Amber yanında her zaman mavi bir masa getirir. Düğmeye tıklıyorsun ve masa kendi kuruluyor.Ne güzel bir icat değilmi?Neyse benim uykum geldi.Sonra görüşmek üzere!
Gunlugumu masaya koydum ve lambayı kapatıp uyudum.
Benim yazdığım yazılar dışında 604 kelime.En uzun bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Gülün Bir Dikeni Varmış
RomanceŞimdiden söylüyorum;alıntı,özenti,esinlenme vb yoktur... Ben Marinette Agrest.Evet doğru duydunuz."Agrest".Bu hikaye Adrien ve benim bu tüm zorluklara karşı nasıl ayakta durmayı başardığımızı anlatıyor. Ne dediğinizi duyar gibiyim.Bu hikaye de nemi...