Ráno
Verča:
Oh moje budho, vůbec se nemůžu hýbat, prostě Cukřík byl včera dokonalej! Sednu si do Yoongiho rozkroku a začnu ho líbat z doměním, že ho vzbudí..povedlo se, ale musela jsem zajet až na jeho krásně vypracovanou hruď..pak měvzal do náruče a řekl: ADORE U my princess .. ADORE U my princ .. odpověděla jsem.
Janie:
Pomalu otevírám oči,panebože já ležím na Taem,který byl bez trička a já měla jeho triko na sobě... nejhorší je že si nic nepamatuju a to jsem nepila (nebo aspon si to myslím xd)
Look back
♡
Tae
: Janie už usnula.. ale nechci aby spala ve svém oblečení.. asi jí převléknu začal jsem z ní svlékat triko,kalhoty,podprsenku.. ach boze,ona je tak dokonalá.. V tom vtrhe do dveří Jimin: wau wau wau,hochu tohle by jsi na ní měl zkoušet když bude vzhůru...
Zavraždil jsem ho pohledem.. co tu vlastně chceš pane "no jams"?
Nechápavě na mě koukne a vymačkne ze sebe : No,jen jsem se šel ujistit ze se tu nic neděje, protože celou dobu jsme s klukama slyseli :ohhh,cukre.. ohh my queen..
Musel jsem se zasmát a Jimin mezitím odešel.. Svlékl jsem ze sebe svoje triko a dal jsem ho Janie..Now Janie
Chtěla jsem vstát z Taeho,ale ten mě přimáčknul k sobě a dal mi pusu na tvář..pujdem na snídani princezno? Roztomile jsem přikívla..
Verča
Cukřík mě vzal do náruče a odnesl do kuchyně, kde byl Jin,Tae a Janie a na stole tousty po kterých sme se s Cukrem vrhli..
Za chvíli přišel Hoseok a Kookie a začali : ohhh cukre...ohhhh my queen
A ja myslela ze se propadnu do země.... Vy nikdy nezasunete..řekl Cukřík a já na ně vyplázla jazyyk.
Pochvíli jsme se všichni přesunuli do zkušební místnosi kde už na nás čekal Rapmon a Jimin a kluci zacali trenovat.. po chvilce se nas zeptaly ktere choreografie od nich umime.. sborově jsme s Janie řekli: Blood, sweat & tears a Fire
Ok, taak pojďte s námi usmál se Rapmon,měl úplně božskej úsměv!bultaoreune
Fire Fire Fire FireWhen I wake up in my room nan mwotdo eoptji
haega jigo nan hu biteuldaemyeo geotji
da mansinchangiro chwihaesseo chwihaesseo
mak yokhae gireseo gireseo
na masi gatji michinnom gatji
da eongmangjinchang, livin' like ppi-i-Tanec s něma byl naprosto úžasnej,jelikož už bylo kolem 11:50 a kluci museli být v 12:20 v Big Hitu, tak nás odvezli na hotel já jsem dala Yoongimu číslo a Janie Taemu a vzápětí si o něj řekl i Jimin, po těžkém vybíráni mu ho přeci jen dala.. ach ta nympho Janie..
Bylo kolem 17:00 a my se dost nudily .. tak jsem našla nějaké bary v okolí a do jednoho z nich jsme zašli..museli jsme zapít to že Verča už není maminčina hodná holčička přeci...Kouknu se před sebe a tam sedí T.O.P a vedle něho GD a vedle T.O.Pa z druhé strany Seungri.. (jaká náhoda xd) Dobrý den slečny,řekli naráz přiopití.. Dobrý den chlapci odpověděli jsme šibalsky.. Po nějaké chvíli povídání s T.O.Pem jsem lehce rozmazaně viděla jak GD vede Verču ven.. super řekla jsem si v duchu..tato ale nrjak rozjíždí...
V tom Seungri vstal a řekl..omlouvám se,ale támhle mě čeká práce a ukázal na jednu brunetu.. my jsme se s T.O.P jrn zasmály a T.O.P mě vzal za ruku a vyvedl mě z baru..víš Janie si strašně milá holka, přesně můj typ,ale po rozhovoru vím že jsi s Taehyungem.. já se na něj podívám a on mě obejme...děkuju..řeknu mu
Já si na tebe počkám Janie..♡Verča:
GD mě držel za ruju a někam vedl..dorazily jsme do nějaké pokoje.. on mě přizazil ke zdi a začal mě ďábelsky líbat.. ale do něj strčila.. co se děje? Řekl a chtěl pokračovat.. já nemůžu řekla jsem...ty musíš řekl GD začal mě znovu líbat a dal ruku pod moje triko, lehce jsem vzdychla.. vždyť se ti to líbí..řekl.. já chtěla přestat, ale nešlo to.. vždyť mám yoongiho.. co to dělám? ......
ČTEŠ
Triangular Love♡
FanfictionThat is for my nympho friend Verunkaa ♥♥ Shipování a možná i něco víc? Snad sen všech k-poperů.. Verča a Janie měli tu možnost..