Janie
A pak mne Tae odnesl do vany a
Bzzzzz *budík*
Vstala jsem a zamířila jsem si to rovnou do koupelny. Když jsem se na sebe podívala, dostala jsem malém heart attack, protože jsem se včera večer ani neodlíčila a nepřevlékla. Při pomyšlení na včerejší večer jsem si vzpomněla na T.O.P a jeho jemné rty a pronikavý parfém. Už dost, Tae a kluci už na nás čekají. Umyla jsem se, převlékla a vyrazila dolů do hotelové kuchyně s vírou, že tam někde Verča bude..
Jasně! Seděla a dávala si dortík, nezbednice jedna.Verča
Hele, ono to vstalo, ono to jde ke mně.
No, asi půlhodiny jsme s Janie snídali, a když mi začala vyprávět, co se jí stalo včera s Topem, tak mi málem zaskočilo. Jako, ono by ji to s nim slušelo, ale Tae je Tae. Při tomhle pomyšlení jsem si vzpomněla, že by jsme už mohli vyrazit za klukama do Dormu, tak jsem Yoongimu napsala zprávuJá: Jsme ready méďo♡
Yoongi: Dobře princezno, posílám řidiče.
Asi za 20 minut tu byl milý ridič, který nás odvezl za klukama.
In dorm
Když jsem uviděla Yoongiho, skočila jsem mu do náruče a pak jsme se všichni obíjmali. Jungkook a Hobi dostali nové zrcadlovky, a tak je napadlo, že by jsme mohli pořídit nějaké fotky u západu slunce. Jsi jsme k nedalekému lesu, kde byl nádherný výhled na hory. Když byly fotky hotové, tak jsme jen seděli a pozorovali ten západ a vyprávěli klukům o koncertu Big Bangu. Janie mlčela o tom co se stalo s TOPem, a možná to tak bude pro ty dva lepší. Když jsme se vraceli zpět, šli jsme s Yoongim poslední a chytil mě za ruku a já mu lehce položila hlavu na rameno.
Došli jsme do Dormu, a mně se udělalo horzně špatně, tak jsem šla na záchod.
Třikrát jsem zvracela. To bude asi nejaká chřipka říkala jsem si, tak jsem šla do kuchyně na večeři. Jin dělal výborné tousty, a tak jsem toho snědla více než obvykle. Yoongi odešel dřív do pokoje a já se šla ještě osprchovat. Při sprchování mě tak napadlo, že přesně za týden, bych to měla dostat,takže poor Yoongi. Osušila jsem se a utíkala jsem za ním do postele. Méďa už spal, tak jsem se k němu přiculila, dal ruku přeze mne a usnuli jsme.Namjoon
Už je to 14 dní co spolu s Jinem "tajně chodíme" i když to všichni v Dormu vědí. Jen tak jsem přemýšlel nad tímto a vydal jsem se do sprchy. Pustil jsem vodu a pomalé písničky a najednou někdo otevřel dveře do koupelny. Kdo jiný by to mohl být než moje eoma! Jin otevřel sprchový kout a vlezl za mnou. Tekla po nás voda a oba jsme byly hrozně napjatí. Začal jsem Jina líbat a on mi to nemilosrdně oplácet a dokonce mě i kousl. Začal mi sahat na hrudník a mne naběhla husí kůže ze vzrušení. Tvrdě mě opřel o zeď sprcháče a začal mne líbat po celém těle. Následně vzal moji délku do úst a začal s prací. Já se vzrušením chvěl, a pak jsem ho odthrl a ukázal mu, co je ve mne. Vnikl jsem do něj a začal tvrdě přirážet. Užíval jsem si každý Jinův vzdech a pak jsem se udělal. Ještě jsem nemněl chuť přestat. Tak jsem ho tentokrá tvrdě o sprcháč opřel já a začal jsem ho uspokojovat rukou a následně pusou dokavaď se neudělal. Pak jsme se jel umyli, vysušili a šli si lehnout. Vedle něho se spalo tak sladce, protože mne celou noc Jin krásně hřál.
ČTEŠ
Triangular Love♡
FanfictionThat is for my nympho friend Verunkaa ♥♥ Shipování a možná i něco víc? Snad sen všech k-poperů.. Verča a Janie měli tu možnost..