8. Jednou budeš moje

10 1 3
                                    

Verča
Všechny růže jsem odnesla do rudého pokoje a sedla jsem si na postel. Za chvíli za mnou přišel Yoongi vzal mě za ruku a šli jsme dolů do šatny, kde mě naznačil ať se obléknu. Vyšli jsme ven, zavázal mi oči šátkem něžně chytil za ruku a kamsi mě vedl. Šli jsme už asi 15min a už jsem to nevydržela
V: Yoongi? Kam mě to vedeš Méďo?
Y: už tam budeme, vydrž
Šli ještě dalším pět minut a zastavil, odvázal mi oči a políbil mne. Když jsem otevřela oči viděla jsem nádhernou louku a Yoongiho, který se na mne tak krásně usmívá. Louka byla hrozně velká, pokrytá květinami a Yoongim, byly jsme tam sami a bylo to nádherné. Z pravé strany na mne zářil západ slunce a Yoongi si lehnul a naznačil, abych si lehla vedle něj. Chcíli jsme leželi, povídali jsi a pak mne začal Yoongi vášnivě líbat a ja mu to jemně oplácela. Opatrně mě začal sundá at mikinu a objevil se nademnou. Byla jsem už celá nahá Yoongi mne líbal po hrudníku. Bylo to tak procítěné, začalo jsem mu sundávat triko a ostatní prádlo a on se přidal.
Najednou vytáhl ten šátek, kterým mi předtím zavázal oči a svázal mi ruce a dal mi je nadhlavu. Začal mě dráždit jazykem a já už skoro byla a on přestal a já pochopila, že je řada na mě. Celou jeho chloubu jsem vzala do úst a on jemně vzdychal. On málem vybuchl slastí, ale já tomu zabránila, protože je řada na mně a ano.. jsem ta dominantní. Yoongi do mne rychle a tvrdě vznikl a do ticha vzdychla jeho jméno. Přirážel tvrději a tvrději a pak jsme se oba udělali se vzdychy našich jmen.
Yoongi mne vzal do náruče a odnesl do Dormu. Tam jsme šli do sprchy a všechno zopakovali.

Ráno
Povím vám, probudit se vedle Yoongiho je nejkrásnější věc na světě, ale bohužel musím od toho roztomilého medvídka odejít, protože nás s Janie čeká koncert Big Bangu a kluky schůzka v Bighitu.
Převlíkla jsem se, provedla ranní hygienu a šla se nasnídat, protože Jin dneska opět dělal jeho legendární palačinky. Společně s Janie jsme se rozloučily s klukama, Janie obzvláště s Tae a já s Yoongim, který mi pošeptal do ucha: jsi úžasná. Užij si koncert. Miluju tě.
Při té poslední větě mi naskočila husí kůže a já objala a dala jsem mu pusu na rozloučenou.
Taxík nás s Janie odvezl na hotel, kde jsme museli zavolat našim rodičům že tu zůstaneme o měsíc dýl, sice naši rodiče měli něco proti, ale když jsou ty prázdniny a objasnily jsme jim situace tak nakonec souhlasili. A pak nastali naše velké přípravy na koncert Big Bangu.

S Janie jsme se oblékli takto ( Janie ta levá strana, já ta pravá)

Obě jsme měli rozpuštěné vlasy, já rovné a Janie vlnité, měli jsme lehký makeup a Janie si ještě udělala linky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obě jsme měli rozpuštěné vlasy, já rovné a Janie vlnité, měli jsme lehký makeup a Janie si ještě udělala linky. Za pět minut pro nás přijel taxík a jeli jsme so centra Seoulu. Dorazili jsme do arény a daly milému sekuriťákovi naše VIP^^ lístky.
Začali Intrem Alive, Blue a pak došlo i na Fantastic baby, kde Janie začala tsunaminovat z T.O.P, protože uplně milovala T.O.Povy části ve Fantastic baby. Nakonec přišlo BANG BANG BANG a všichni začala grozně šílet, bylo to neskutečné! Hrozně jsme si to užili. Po koncertu jsme nechtěli úplně utíkat tak jsme začli za kluky do VIP části a oni nás pozvali k sobě. Nasedly jsme do Gdho lamborgini a jely jsme do jejich Dormu. Tak jsme si odložily věci ( i mean kabelku a tak ) a šly jsme do hlavní místnosti, kde jsme s klukama hrály 'Just Dance' a já byla totál namaděná, protože Taeyang to vyhrál o bod. Podali jsme si přátelskou ruku a usmáli se na sebe ( jak bych taky mohla být naštvaná na tak milého člověka ) pak jsme si každej vzal zmrzlinu zhasli jsme světla, rozsvítili jednu baterku a začali jsme si vyprávět creepy příběhy. Začal Seungri a vyprávěl o své babičce, což bylo více méně vtipné, pokračoval Daesung, Gd, T.O.P a nakonec Taeyang.

Janie's pov
Taeyang začal s dalším příběhem a já už byla hrozně unavená a tak jsem položila hlavu na T.O.Povo rameno a on se na mne sladce usmál a já mu to oplatila. Když Taeyang skončil, T.O.P se rozhodl, že nás odveze na hotel. Nasedli jsme do limuzíny a ta zanedlouho zastavila u našeho hotelu. T.O.P šel s námi nahoru, aby měl jistotu že se nám nic nestane. Verča vešla do pokoje a když T.O.P slyšel, že šla nejspíše do sprchy, přivřel dveře a pošeptal mi do ucha: Jednou budeš moje a políbil mne, usmál se na mne a odešel.
Já vešla do pokoje celá zmatená, zabořila jsem hlavu do polštáře a usla jsem.

 Já vešla do pokoje celá zmatená, zabořila jsem hlavu do polštáře a usla jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Triangular Love♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat