Jin's pov
Je asi pět minut potom co jsme skončili s flaškou. Já jen sedím v kuchyni a přemýšlím jestli mu to mám říct..hrozně se bojím,že má holku..nebo že nebude cítit ke mně, to co já k němu..Nesmíš tu sedět a přemýšlet o tom "řekl Jhope" prostě jdi za ním a řekni mu to.. jste nejlepší kamarádi, určitě to pochopí..dořekl a odešel.
Dobře, já pujdu..udělám to..
Klepu na Namjonuv pokoj a nic..opatrně otevřu dveře a Namjon leží na posteli a spí..
Vejdu dovnitř a opatrně si lehnu vedle něho..
Ulehl jsem k němu tak blízko, že jsem cítil jak hřeje..Jine? "Řekl Namjon" co-co tu děláš?
Ehm..Monie musím ti něco říct..
Namjon se otočil ke mě a naše hlavy byly tak blízko u sebe..
Miluju tě Kim Namjone.
Chvíli jsme na sebe koukaly a Namjon spojil naše rty do sebe, uměl tak krásně líbat..
Začal lehkými polibky na mých rtech a pak se přesunul na krk označkoval mě a vrátil se upět k mým rtům, odtrhl se ode mne a řekl " miluju tě Jine "
Jeho hrubým hlasem to znělo tak sexy.
Sundal jsem si triko a on taky, vyvolalo to ve mě válku hormonů..neudržel jsem se a na mých teplákách se objevila obrovská boule.. já se trochu začervenal a Monie se zasmál a já políbil..jel jsem dolů po jeho hrudi .. trochu vzdychl a pak se převrátil na de mne..políbil mě, usmál se a řekl "promiň Jine,ale jsem trochu unavený..mohli bychom pokračovat ráno?"
Určitě Monie, lehli jsme vedle sebe a přitiskl jsem se na něj a užíval si ten pocit Monieho tepla
Janie's pov - evening
Poté co jsme dohrály flašku mě odtáhl do zkušebny a pustil "Last dance" od Big Bangu, chytil mne za ruku a začaly jsme tancovat..já položila svoji hlavu ja jeho rameno a on mě lehce políbil na moje vlasy..
Když písnička skončila, Tae mě vzal do náruče a utíkal se mnou do jeho pokoje, položil mne na postel a sundal si triko a vzápětí byl nademnou .. já neodolala a musela si sáhnout na jeho hrudník.. byl tak roztomilý, ani jsem se nenadála a taky mi sundal triko a jemně mě políbil..a pokračoval na moji hruď a pak se přesunul níž..Tae je neskuzečný romantik..většina kluků holku jen využije na sex a pápá kotě, ale Tae je jiný.. dává do toho své srdce..a za toho ho miluji..začala jsem po celém pokoji křičet jméno a on zas to mé..dali jsme takhle asi 3 kola.. Tae má fakt výdrž.Verča's pov
Pomalu se probouzím, hmáznu rokou vedle sebe, ale Cukřík nikde..tak na sebe hodím jeho župan co vysel na věšáku a utíkám dolů do kuchyně..
Nikdo tam, ale není..
Mrkni se ještě do obýváku..*řeknu si v duchu*
Otevřu dveře a zam sedí na gauči Jimin a Kookie..
"Ahoj Kookie" řeknu..
"Ahoj Veru" dopoví Kookie a poplácá rukou vedle sebe na sedačku..skocím vedle něho.. "Nevíš kde je Yoongi?" Zeptám se smutně..
"Netuším,ale určitě se brzo vrátí" usmál se na mě..
"Ty jsi na mne naštvaná Veru?" Dořekl Jimin..
(Jasně že ne, já tě jen prostě nemám ráda.!)
"Já jen pamatuješ si na tu flašku a jak jsem na tobě musela sedět.."
"Ano,pamatuji a omlouvám se.." pousmál se Jimin..
Kookie na nás jen divně koukal..
"Tak co vy pošuci, teď jste si to vyříkaly a co takhle si zazpívat?" Řekl Kookie..
"Já neumím zpívat" dořekla jsem a zklopila hlavu..
"Ale umíš, slyšel jsem jak jso zpívala ve sprše moji část v DOPE a lahodilo zo mým uším.." dopověděl Jimin
"Ty mě sleduješ?" Nafoukla jsem tvářičky
"Ne,jen jsem šel okolo a zaslechl jsem tě"..dořwkl Jimin
"No fajn, tak jdeme" a Kookie nás chytl za ruce a odvedl do zkušebny..
Budeme zpívat DOPE tedy..
"Jimine ty budeš rapovat nebo se o to aspoň pokusíš" zasmál se Kookie..ale Jiminovy moc do smíchu nebylo, asi jsem ho naštvala.. pomyslela jsem si..
Dobře Jimine ty máš Ramonovu a Hoseokovu část..
Já Kookie mám svoji a Jinovu
A ty Veru budeš mít Jiminovu a Taehyungovu část..
A začaly jsme.Eoseo wa bangtaneun cheoeumiji
Ayo ladies & gentleman
Junbiga dwaessdamyeon bureulge yeah
Dozpívaly jsme a Jimin mě pochválil "holka,tobě to jde líp jak mě" a Kookie jen souhlasně kýval hlavou..
V pozadí jsem slyšela,že někdo odemyká dveře a Yoongiho a Jhopův hlas..
ČTEŠ
Triangular Love♡
FanfictionThat is for my nympho friend Verunkaa ♥♥ Shipování a možná i něco víc? Snad sen všech k-poperů.. Verča a Janie měli tu možnost..