Az élet tele van érzésekkel. Kimondatlan szerelemmel. Hamis barátokkal. Elfojtott szavakkal. Viszonzatlan szerelemmel. Igaz barátokkal. Viszonzott szerelemmel. Sok csalódással, hazugsággal, igazsággal, büszkeséggel, dícsérettel, boldogsággal és szomorúsággal. Hogy mi milyenek szeretnénk lenni? Ezt mi magunk döntjük el. Mindenben csak a jót látod? Vagy a rosszat? Ezt neked kell eldöntened. Részben ez befolyásolja az életed. Csak cselekedni kell. Ha szomorú vagy nem otthon a kanapén kell sírni, hanem boldognak lenni úgy, hogy cselekszel. Sok mindenben a cselekedet dönt. Bízz magadban!
Talán van egy időszak, mely a legrosszabb amit valaha éreztél és megszeretnél halni, az egy újabb dolog, amivel közelebb kerülsz a NAGYBETŰS ÉLETHEZ.
Kim és Nash történetének a végét nem tudjátok.
Kim anyukája rátalált az igaz szerelemre. Kim és Nash boldogok együtt.
A legszuperebb barátai mindig ott vannak neki.
Jobb életet nem is kívánhatna.
Nash és Kim boldogan éltek, együtt mentek egyetemre, Nash megkérte Kim kezét, aki boldogan mondott Igent.
Rá 2 évre megszületett első gyermekük, Connor Sebastian Grier és Anthony Willie Grier.
A két rosszcsont 5. életévét töltötte, mikor megszületett kishúguk, Rebecca Virginia Grier.
Boldogan éltek Los Angeles nyugodt területén.
Egészséges gyerekeikkel, szinte minden hétvégén az utat szelték.
Cameron, Aaron és Matt lett a 3 csemete keresztapja. Imádják Őket.
Ha tehetnék minden órának minden percében és másodpercében velük lennének. Sajnos a munka.
Nashnek van egy cége, ami rendkívül híres.
Kimberly pedig teljesállású anya, de amint Reb is elkezdi az óvodát megy dolgozni.
Ne feletkezzünk meg a nagyiról.
Imádja a kicsiket. Sokszor viszi el őket, és mindig a sütijeivel tömi őket.
A gyerekek is odavannak a nagyiért.
A család legjobb barátja, Tex, a Husky.
4 éve boldogítja a Grier családot.Ők, hatan a világ legboldogabb emberei.
Vége
Nem is tudom, hogy kezdjek bele.
Először is nagyon sajnálom, hogy majd' fél évig nem volt rész.
Nincs mentségem, csak az, hogy nem volt ötletem, és nem szerettem ezt a történetet írni, és kiszerettem a Magconból. A Miért pont énT is pont ez miatt hagytam abba.
Remélem megértitek.Másodjára. Köszönöm a rengeteg olvasót. 10K+ megtekintés. Omg. Úgy, hogy nincs rész.
Köszönöm.
Köszönöm mindenkinek, aki velem tartott.
_________________
csillamkecskeee
2017.05.06.