nyolc

1K 57 3
                                    

Reggel nagyon hamar felkeltem. Nash mellettem még békésen szuszogott, ez igazán megmosolyogtatott. Nem akartam felébreszteni, ezért egy puszit adtam orcájára, és lementem.

A konyhába érve egy cetlit találtam a hűtőn.

Szia Kicsim! Mikor reggel felkelsz, már nem leszek otthon. Van kaja a hűtőbe. Vigyázz magadra! Puszi: anya

Szuper. Kinyitottam a hűtő ajtaját, majd kivettem belőle a palacsintát. Nem volt még hideg ezért nem melegítettem meg. Kerestem Nutellát, majd leültem az asztalhoz. Ekkor leért Nash is.

-Jó reggelt Bogyó. -szólalt meg rekedtes hangján, majd lehajolt és egy csókot nyomott számra.

☆☆☆☆☆

-Kiválaszthatom a ruhád? -ugrált kislányosan Nash.

-Nem. -mondtam komolyan.

-Légysziii. -fogta meg kezeim.

-Nem.

-Naaa.

-Oké. -sóhajtottam. Leültem az ágyra, majd néztem Őt. Megdobott egy bordó kötött pulcsival és egy fekete nadrággal. Felálltam majd kivettem gyorsan egy fehérnemű szettet, és a fürdőbe rohantam, még mielőtt Nash beér.

Levettem pizsamámat, amit a szennyesbe dobtam. Felvettem a fehérneműket, majd a ruhát is. Ezután megfésültem a hajam, majd megmostam fogaim. Végső simítás képpen felvettem karkötőim és fújtam a kedvenc parfümömből, majd a szobámba mentem, ahol már Nash készen várt. Vagyis nyomkodta a telefonját. Érkezésemre felkapta a fejét, majd elvigyorodott.

-Gyönyörű vagy. -suttogta fülembe, miután felállt.

-Rossz poén Grier. -sóhajtottam, majd vállamra kaptam táskámat és a konyhába indultam. Felkaptam fekete bakancsom és a kabátom. Táskám újra a vállamra tettem, és megvártam míg Nash is elkészül.

-Haladj már ember. -nyögtem fel.

-Jó' van má' . -nyitotta ki az ajtót, majd kiléptem a koratéli hidegbe. Kulcsra zártam az ajtót, majd a kulcsot a kabátom egyik zsebébe mélyesztettem. Nash  az ujjait összefonta az enyémmel, és indultunk.

☆☆☆☆☆

A sulit inkább nem részletezném. Unalmas volt. Épp, hogy beértem az ajtón rögtön a kanapéra vetettem magam.

-Futáás!!-ennyit hallottam, majd Nash rajtam landolt, mire nyögtem egy nagyot.

-Te állat. Nehéz vagy. -kiabáltam.

-Nem baj. -vigyorgott. Vagyis ezt hallottam a hangján.

-Szállj má' le rólam.

-Nem.

-Nem?

-Nem.

-Nem?

-Nem.

-Miért nem? -kérdeztem.

-Nem.

-Na oké. -ezzel a lendülettel löktem rajta egy hatalmasat,és a földön landolt.
Győztesként húztam ki magam.

-Te barom. -jajgatott, majd a seggét kezdte el simogatni.

-Ez van. -vigyorogtam rá.

-Ezt visszakapod. -állt fel, majd a derekamra ült és elkezdett csikizni.

overbodige man✔Where stories live. Discover now