SİYAH KUĞU

864 17 1
                                    


vaenoctis wattpadde az çok tanıyabildiğim ve en sevdiğim yazar kendisi. Bu kitabı benim için o kadar önemli ki bu bölümü paylaşır paylaşmaz ilk sırlara taşıyacağız. Teminatını veeiyorum size wattpadde okuyabileceğiniz en güzel fantastik kitap bu olacak. Yazar kuşumla hiç konuşamadım maalesef. Eğer bu gönderimi görürse umarım benimle iletişime geçer. Görmezse eğer yine de söylemek istiyorum seni çok seviyorum yazar yavruşum. Çok yakın dost olmayı o kadar çok iaterdim ki kendi hayatımda bir ilk bu sanırım. Neyse uzatmadan tanıtımla yanlız bırakıyorum sizi (telde olduğum için tekrardan tanıtımı yazmamışım gibi devam)

. . .

Kemikleri paslı nasırlarla taçlandırılmış bir çığlık kopuyor, ruhumun soğuk zindanlarında bir melodi dizisi doluyor kulaklarımdan içeriye fakat tanımı yok. Teninde ahenkli bir büyüye kapılmış iki farklı hayat soluklanıyor; biri çığlık çığlığa diğeri insanların en sessiz maskelerinden hallice.
Mürekkebim bitiyor, dur diyorum; bitemezsin. İçini tekrar doldurmak için akıttığım kanım bir ip olup intiharlarımda başrol oynayan satırlarımın arasında simsiyah bir katrana dönüştürüyor

O satırların kurban verildiği her harfinde ruhuma hançerlerini saplayan paragraflar henüz bitmedi. Ölümü kendi ellerinden olan gecenin koğuşlar8na hapsolmuş katillerin son sözleri henüz söylenmedi.
Mezar taşlarınının başında karanlığa bir mum yakan insanlar, bir şarkı mırıldanıyor; sözleri dile gelmedi.

Ve kan sızıyor, bir Kuğu'nun dinmeyen uğultusundan.

Muma üfleyip siyahıma karanlığını süren tanıdık dudakları gözlüyorum şimdi boğazından dökülen her bir söz ayrı bir melodi.

Bir ilahi
Ya da bir ağıt
Ayırt edemiyorum artık.



"Kırılmış kanatlar, incinmiş kalpler, kaybolmuş ruhlar... Söylesene Siyah Kuğu. Sen burdasın diye mi yağmur yağıyor, yoksa bulutlarda mı bize ağlıyor?"

SİYAH KUĞU

"Acı, sevgiden beslenir."

WATTPAD EN İYİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin