iyi okumalar..
slha_aydın votelerin için teşekür ederim .
"Cehennem insanların bedenlerine düşmüş bir külken ,yanmak kaçınılmazdır." İdam masasında olup hayatı yeniden arzulamak gibiydi benim umutlarım... Duygularım bir katilin kollarında can vermiş ve içim mezarlık haline gelmişti. Ben mahkumdum bir oyunun içinde kendimi bulmuş ve bir daha çıkamamıştım. Hayaller ,Umutlar ,Aşk hiçbirine inanmazdım hepsi bir efsaneden ibaretti.İnsanların inanmak istediği bir kurmacaydı aslında...Benim için acı nefret ve intikam gerçekti... Acılarınla beslenir nefretinle güçlenir intikam ile kaybedilmez olursun. Zehir misali olan nefret benim gibilerin prangalarıydı. Diğer renklere ihtiyacım yoktu ışıkta kırılan değil daima yenilmezi oynayan ,ruhumu elinde tutan tek renk 'Siyah'.Güçlü ve sırlarla dolu bir renk, kadının rengi tehlikenin rengi benim rengim... O karanlık ben ise o karanlıkta tutsaktım... O kötüydü ben ise kötülüğün sebebiydim.. O ruhumun katili ben ise idam edilendim... O zehirdi ben ise panzehir.. O azad eden ben ise köleydim.. O bıçaktı ben ise silah...O işini sessiz halledebiliyorken ben tek bir kurşunumla tüm herşeyi yıkıp geçebilendim... O yıkılmayan ben ise devirendim... O kendini herşey sanıyorken ben onu hiçliğe sürükleyendim... O kendinden kaçandı ben ise ayna tutan... O sigara ben ise onu yakan dumandım... Ve ikimizde bu oyunda birbirimizi küle çevirecek kadar acımasızdık...Bizi gömmeye çalışanlar aslında filizlenen bir tohum olduğumuzun farkında değillerdi.İşte şimdi yüzleşmenin vakti gelmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD EN İYİLER
De Todoarkadaşlar en iyi dediğime aldırmayın kişisel görüşüm yabancı,solucan,kötü çocuk her sitede var ben daha farklı olanları yazma taraftarıyım iyi okumalar... 17.08.2016 #83rastgele