BEŞİ BİR YERDE

614 17 1
                                    




Yüce Yağmur'a teşekkürler 

daha yeni bir kitap

umarım beğenirsiniz

iyi okumalar

<2<2<2


Kendi hallerinde garip ama eğlenceli bir dostluk yaşayan dört erkek, bir gün hayatlarına normalden biraz daha fazla pembe girmesine sebep olacak bir plan yaparlar. Plana göre içlerinden birinin yıllardır hoşlandığı kızı bir geceliğine kaçıracak, arkadaşlarının ona açılmasını sağlayacaklardır. Ama hesaba katmadıkları bir şey vardır; Kader.
  Daha bir erkekle doğru dürüst konuşmayı becerememiş olan Irmak, gecenin köründe karşısında dört erkek görünce şaşkınlıktan küçük dilini yuttuğunu sandı. Bilmediği şeyse, bu dört erkeğin kendisini daha çok uzun süre şaşırtmaya devam edeceğiydi.   "Ne ben Kül Kedisi'ydim, ne de karşımdaki dörtlü tüllü kanatları olan peri annelerdi. Zaten Kül Kedisi olmak için fazla çirkindim, benden olsa olsa Kıl Kedisi olurdu. Ama yine de, içimden gelen o sesi dinledim ve tekliflerini kabul ettim. Anlaşma yapılmıştı, mezuniyete ikimiz de istediğimiz kişilerle gidecektik." -Irmak Şahin  "Senelerdir istediğim şeye dair kuşku duymayan ben, karşımdaki kıza bakınca içimde bir şüphenin baş göstermesine engel olamadım. Anlaşmamız mezuniyete istediğimiz kişilerle gideceğimiz yönüneydi. Ece'nin koluna girersem, anlaşmaya sadık kalmış olur muydum?" -Mete Yılmaz  "İçimden bir ses, prenses olmak için taca ihtiyaç duymayacağını söylüyor." -Görkem Kaygısız  "Ne yapayım ben burnum akınca kolunu, "Al buraya sil." diyerek uzatmak yerine, koşarak mendil arayan kızı?" -Onur Sağlam  "Annen beş dakika daha beklese, Avon kataloğu olarak doğacak kızsın. Senin neyini ciddiye alayım ben?" -Alper Kaçkın "Aşkım bizimkiler diyorlar ki, erkek adam dediğin masaya yumruğunu vururmuş. Vurabilir miyim aşkım masaya yumruğumu, izin verir misin?" -Erhan Uygur  ...    "Siz beşiniz bir yerdesiniz. Ve o yer de burası." dedim elimi göğsümün sol yanına koyarken. İçlerinden birinin yeri çok ayrıydı belki, ama beşi bir yerdeydi.


:D:D:D


WATTPAD EN İYİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin