Ufak bir uyarıdan sonra kitabın bilgilerini aşağıda bulabilirsiniz.
Öncelikle şunu demeliyim ki bundan önceki bölümler bir yılı aşkın süredir varlar haliyle bazı kitapların kaldırılma ve isim değiştirilmesi durumlarının olma ihtimali var. Bunları elimden geldiğince düzeltmeyi deneyeceğim ve bu nedenle bu ve sonraki bölümlere (GÜNCELLENDİ) yazacağım. Bilginiz olsun :)
Severek okuduğum bir kitap oldu sizlerin de sevmesini umuyorum. İyi okumalar.
Kitabın okunması şu an 91.1 K
Kitap Tamamlandı
26 Bölüm
Yazarımız: _Mehmet_Ozalp_
Tanıtım aşağıda:
"Şey bir de daha ismini bile bilmiyorum söylemeyecek misin?""Gizemli biri olarak kalsam daha iyi değil mi? Telefonun ardındaki gizemli bir ses olarak...""Peki, madem öyle olsun. O zaman bundan sonra sana DOST diyeceğim."BİR DOST***İnternette insanların hikayelerini yazıp yayımladığı Wattpad adında bir sosyal paylaşım sitesiyle tanıştınız. Burada yazılmış olan bir hikayeyi okumaya başladınız ve bu hikaye çok hoşunuza gitti. Hikâyenin devamını yazmasını istemek için hikayenin yazarına özelden mesaj attınız. Beklediğiniz mesaj geldiğinde yazarla hoş bir sohbete başladınız. Yazar hikayesinden övgü dolu bahseden ilk okuru olduğunuz için size hikayesi hakkında küçük bir sır verdi."Aslında bu hikaye benim günlüğüm, yaşadıklarımı yazıyorum."Ertesi gün hikayeye yeni bölüm eklendi ve hiç vakit kaybetmeden okumaya başladınız. Bölümün sonunda şunlar yazılıydı:"Bu lanet hayata artık daha fazla katlanamayacağım ve kendimi şu tavanda asılı duran ipe bırakacağım..."Ne Yapardınız?***Sanal dünyanın buluşturduğu bir kader, dostluk tadında bir aşk hikayesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD EN İYİLER
Aléatoirearkadaşlar en iyi dediğime aldırmayın kişisel görüşüm yabancı,solucan,kötü çocuk her sitede var ben daha farklı olanları yazma taraftarıyım iyi okumalar... 17.08.2016 #83rastgele