Decizie finala

33 5 6
                                    

            Decizie finala

   In acel moment Dimirti si familia lui au fost escortati inauntru de o armata in miniature.Arata asa cum il vazuse acum o ora.Parca nici nu trecuse doua luni de cand nu se hranise.Sangele ei il vindecase.

    Apoi regele continua:

-Scumpa mea viitoare nora,va lua decizia finala.Daca vir fi gasiti vinovati,ea-i va ucide,zise el zambind cu subinteles.

   Atunci Antony si Ionela s-au dus langa rege,care incepuae sa le spuna celor prezenti povestea lui si cum ii tradase pentru o muritoare.

   Sala tacu dupa care,ca la un semn,toti au inceput sa-i condamne pe cei din familia Belikov la moarte.

   Vladimir isi scoase sabia din teaca dupa care i-o inmana tinerei fete,care-o lua fara sa refuse.Se indreapta cu pasi marunti spre Dimitri,in timp ce femeile din familia baiatului o implorau zbatandu-se in bratele soldatilor sa-l crute.

   Dar tanara nu se putea controla caci Gabriel isi folosea puterile asupra ei.De fapt,nu se ducea de buna voie spre el ca sa-l ucida ci printul o forta.

   Cand a ajuns in fata lui,baiatul  fost obligat sa ingenuncheze dupa care fata ridica sabia in aer.Se pregatea sa-l ucida cand,privindu-l in ochii aceia pe care-i iubea fara sa stie,auzi ceva nespus:

-“Te iubesc micuta muritoare!”

    Acele cuvinte...Acele cuvinte le cunostea foarte bine dar de unde?In acel moment un val de amintiri i-au inundat mintea tinerei care incepuse sa planga.Acum stia de ce cunostea acele cuvinte.I le spusese Dimitri in fiecare moment romantic pe care-l petrecusera impreuna.

   Dar Gabriel,in timp ce ea-si amintea cele trei luni pe care le uitase,nu pierdea vremea degeaba.Dupa ce ridica sabia in aer,o duse cu forta spre gatul baiatului care-o privea pe Ionela.Cand sabia a ajuns langa gataul lui,fata tipa eliberandu-se de sub influenta printului.

-Nu!!!

   Si arunca sabia spre Vladimir,ochindu-i inima.Insa vampirul se feri in ultima clipa.

-Nu!Dimitri si familia lui nu vor muri!tipa ea la cei prezenti.Eu sunt muritoarea pentru care isi va pierde viata!Eu sunt fata pe care o iubeste!

    Spunand aceste cuvinte ii rani sufletul lui Antony care a vrut sa plece dar la oprit Gregory.

-Asta inseamna ca celalalt tradator va muri,zise regele indreptandu-se spre Antony.

    Fata ajunse inaintea batranului la tanarul print si-I bloca atacul.

   In acel moment a inceput lupta intre cele doua tabere rivale.Toti invitati au iesit afara lasandu-I pe ceilalti sa-si rezolve problemele.

   Lupta nu era dreapta caci de partea regelui era mini armata pe cand de partea fetei era familia Belikov,Antony si...ceilalti doi fii ai lui Vladimir.

    Spre surprinderea tuturor,cei doi tineri luptau alaturi de “tradatori” din cauza ca intre ei si fiicele cele mari ale Olenei se infiripase o poveste de dragoste frumoasa.Din cauza asta,nu-si puteau permite sa le lase sa fie ranite de soldati.

   In timp ce frati lui mai amri se luptau cu soldati ca sa-si apere iubitele,Antony se lupta cu Vladimir pentru a-i castiga admiratia iubitei sale care se lupta cu gardieni aparandu-i astfel spatele printului mezin.Dimitri nu avea probleme  caci el facea victim dupa victim.El era obisnuit sa lupte cu alti vampire dar Antony nu era obisnuit sa se lupte cu tatal sau,care din intamplare era cel mai puternic din confruntare.

     Vazand ca iubitul ei are probleme,Ionela s-a dus sa-i dea o mama de ajutor.Astfel lupta deveni egala din punct de vedere al fortelor.

     Lupta continua pana cand doar Vladimir mia era in picioare.Cand s-a vazut ingur,a inceput sa-si foloseasca puterile pe Antony si Dimitri.In acel moment fata a vrut sa sara in ajutorul lor dar regele-i spuse cu superioritate in glas:

Dinastia MuritoareiWhere stories live. Discover now