Fata-n fata

72 5 4
                                    

                                        Fata-n fata

         In timp ce fetele incercau sa ajunga cat mai repede la castelul lui Vladimir,cei trei fii ai sai impreuna cu prizonierul deja ajunsesera.

      De cum au pasit pe strazile satului de vampiri,au fost intampinati de supusii regelui care-l condamnau pe Dimitri la moarte in chinuri groaznice sau sa i se smulga inima din piept si multe lucruri ce-ar provoca dureri de cap oricui le-ar auzi.

      Cand au ajuns in fata lui Vladimir,acesta le-a zis:

-N-ai idee cat de mult ma bucur sa te revad Dimitri dar e pacat ca trebuie sa ne revedem cu aceasta ocazie,i-a spus regele ironic.

-Si eu ma bucur sa te revad,Vladimir,i-a raspuns tanarul uitandu-se in ochii lui.

-M-i s-a spus c-ai incalcat cea mai sacra lege a vampirilor.Te-ai indragostit de o muritoare si-ai legat cu ea o relatie destul de frumoasa,i-a zis el prefacandu-se nepasator.

-Stiu unde vrei sa ajungi batrane,i-a raspuns tanarul.

-De ce voi Belikovii trebuie sa va impotriviti legilor date de mine?intreba el pierzandu-si pentru moment calmul.

-Altfel te-ai plictisi intr-o lume “perfecta”,i-a raspuns Dimitri la fel de ironic pe cat fusese el mai inainte.

-Aici nu te pot contrazice tinere vampir,fu raspunsul regelui.In viata mai ai nevoie si de nerozi ca tine care sa-ti mai pipereze viata.

    Asta a fost jignire la adresa baiatului si-a familiei din care  facea parte.Sesizand pericolul ce-l paste,Vladimir a ordonat ca tanarul sa fie inchis intr-o celula speciala,sa fie inflamanzit si chinuit pana cand va ajunge fata muritoare la castel.

-Si acum ce facem?intreaba Gregory.

-Asteptam s-ajunga fetele la noi,ii raspunde tatal sau.

-Dar de unde stii ca vor veni dupa el?fu curios Gabriel sa afle.

-Daca acolitii mei m-au informat corect,atunci ele sunt chiar in drum spre noi.Vor face sase ore pana la padure si-o zi pana vor ajunge la noi,ii potoli curiozitatea regele fiului sau mijlociu.

       Si avea dreptate in privinta fetelor caci ele au ajuns la intrarea in padure inainte de apusul soarelui.In seara aceea urmau sa ramana la un motel de cinci stele care se afla in apropierea padurii.

   Cand au intrat in motel,receptionerul le-a intampinat zambind.

-Buna ziua si bun venit la motelul Alexander.

-Buna ziua,zise Olena.Am dori doua camera pentru doua persoane.

-Imediat doamna,ii spune acesta in timp ce verifica camerele hotelului.Avem doua camera la etajul doi.Platiti cu cardul sau ches?

-Cu cardul,ii raspunde Karolina.

    Dupa ce-au platit s-au dus la ele in camera.Acolo n-au facut altceva inafara de simplul fapt c-au dormit.

     In timp ce dormeau,tanara muritoare a inceput sa viseze ceva ciudat.Era imbracata  intr-o rochie albastra cu imprimeuri florale argintii si cu o pelerine rosie deasupra.Parul ii era ondulat si lasat sa-i curga-n valuri pe spate.Era incaltata cu o pereche de pantofi cu toc potrivit din sticla de culoare-albastra.

     Mergea pe-un hol mare si lung iar fiecare pas al ei rasuna pe intreg holul.Era insotita de un tanar chips care-i zambea fermecator.In curand au ajuns in fata unor usi masive din stejar modelat gratios de un mester foarte priceput.Acestea s-au deschis iar ei au patruns intr-o sala de o frumusete iesita din comun.Draperii lungi din catifea impodobeau ferestrele iar podeaua era din cea mai scumpa dar si cea mai frumos lucrata marmura din lume pe care-o vazuse in viata ei.In mijocul camerei doamnele dansau gratios  in timp ce domnii nu erau mai prejos.Pretutindeni se auzea muzica clasica de bun gust si vedeai doamnele imbracate in rochii sclipitoare care-ti atrageau atentia imediat.

Dinastia MuritoareiWhere stories live. Discover now