Z pohledu třetí osoby
Byla noc a Nick seděl u stolu a nemohl usnout. Myslel na Liss. Chtěl se jí zase dotýkat. Prsty proplétat pramínky jejích vlasů. Šeptat jí do ucha jak moc ji miluje..chtěl ji obejmout a už nikdy nepustit.
Vytáhl zpoza šuplíku ve stole svou drahou Whisky, kterou jednou dostal od mafiána za uzavřený mír a nalil si ji do skleničky, ze které následně usrkl. Pročítal si dopisy, které mu za dnešní den přišly ohledně mafie. Ano, ukončil ji alespoň dočasně kvůli vztahu s Liss, ale vše vyřizoval poštou.
Zrovna si četl dopis od svého spojence, ale jakoby jenom očima. Vůbec nevnímal text, pouze myslel na ni. Najednou mu zazvonil telefon. Neznámé číslo, pomyslel si a přiložil mobil k uchu.
,, Prosím, u telefonu Ambry"
,,Dobry večer, tady státní nemocnice.." na to se Nick prudce postavil a poslouchal dál.
,,Stalo se něco?!!"
,,No, víte. Toto číslo jsme dostali od vašeho příbuzného pana Daniela Johnsona. Mohl byste hned přijet? Více informací bychom vám řekli na místě. Myslím, že není dobré to řešit po telefonu".
,,Ale jistě, za deset minut jsem tam. Zatím nashledanou"
Nick típnul hovor o běžel do garáže pro své auto, do kterého téměř okamžitě nasedl. Zmáčkl čip na klíčích a otevřela se vrata, ze kterých vyjel.Když dorazil, ihned si všiml sestřičky, která uklidňovala muže ve středních letech s hlavou v dlaních.
Když si ho všiml, ukázal svůj obličej pokrytý slzami. Nick v tu chvíli málem omdlel a rychle se rozběhl k nim.
,,Dobrý večer, vy jste??"
,,Nick Ambry. Můžete mi prosím vás říct, co se stalo?" V jeho rozklepaném hlasu byl slyšet obrovský strach a očekávání.
Sestra se podívala na sedícího Daniela Johnsona, který si otíral slzy z tváří.
,,Maggie..ona...Maggie to nezvládla" zašeptal Daniel, který byl na pokraji zhroucení. Sestra v tu chvíli Koukla na Nicka a očima mu dala najevo, že to je mezi nimi. Na to odešla a nechala tam ty dva samotné.
,,Nicku..já to vzdávám. Můj život bez ní nemá smysl. Postarej se mi tu prosím o Liss. Ona tě miluje. Sbohem Nicku.."
Na to se Daniel zvedl a chystal se odejít, když ho Nick, který se snažil vstřebat situaci chytl za ruku a otočil k sobě.
,,Pane Johnsone, vím jak Vám je. Možná mi to nebudete věřit, ale já to už zažil. To Liss mi vrátila chuť do života, ale to je teď jedno. Prosím Vás! Za mě, ale hlavně za ní! Ona Vás tu potřebuje.
Chci Vám říct, že vím, jak se cítíte a vím, že my všichni zasloužíme smrt, ale bojujte. Kvůli ní...
Maggie by nechtěla, abyste se kvůli ní zabil!"
Nick, aniž by si to uvědomil, uronil za tu dobu pěkných pár slz. Daniel jakoby se vzpamatoval a obejmul Nicka.
,,Vím, že ji miluješ Nicku. Prosím tě, nikdy ji neopust!"
,,Nikdy"
Zopakoval Nick a objetí mu vrátil.
ČTEŠ
Mafiánova kořist
RomanceJmenuju se Lisa, Lisa Johnsová. Je mi 17 let. Do nedávna jsem žila docela normální život, až jednou, když jsem šla na procházku se svým psem Artym. Byl večer a já šla parkem. Najednou vedle cesty zastavila černá dodávka a vystoupilo z ní asi 5 mužů...