... To nemůže být pravda !!..

28.9K 789 15
                                    

Seděli jsme tam a vzájemně si koukali do očí. Já se v těch jeho neustále ztrácela.. Po několika minutách ticha, které mě provádělo k šílenství se konečně napřímil a promluvil:
,, Asi jako první bych se ti mohl představit, Nick... Nick Ambry. A teď k věci, tvůj přítel Michael má u mě velké dluhy, už jsem přestával mít trpělivost čekat a dohoda zněla, že mi musí dát nějakou holku, která je panna. Možná sis všimla, že se Michael vyhýbal všemožně sexu, ano, bylo to kvůli tomuhle. Maxe už asi znáš, ano, toho kluka co jak asi vis, by tě ojel ještě když si spala v Mé dodávce. Abych pravdu řekl, plánoval jsem, že tě přeprodám, ale líbíš se mi, takže jak bych to tak viděla budes tu se mnou a já si s tebou budu dělat co chci ! Musíš si zvykat, že budeš-li odporovat, bude trest. Kdykoli si řeknu, uspokojíš mě. Dnes večer provedu zkoušení a když se budeš umět chovat i v posteli, budes můj SOUKROMÝ mazlíček, se kterým si já budu dělat co chci. Nezapomeň, že jsem dal za tebe velké peníze prcinko."
-
Nemohla jsem uvěřit svým uším. Michael.. Ja ho opravdu milovala ale teď bych mu prohnala kulku hlavou. Bojím se, ale vím, že to nesmím dat najevo. Musím být silná. Najednou jsem ucítila kapku slzy pod okem, snažila jsem se jí zadržet, ale prostě to nešlo.
,,Rozuměla jsi???!"
kývla jsem hlavou na souhlas.
,,Nic Neslyším kurva! "
,,A-ano...''
,, Hodna holka. Zavolam Maxe aby ti ukázal pokoj. Budes spát se mnou! Uvidime se večer bejby!"
Vzal telefon a mluvil asi s tím prasákem, protože se najednou objevil ve dveřích s tím svým nechutně slizkým úsměvem. Nick na něj pohodil hlavou a Max mě chytl za loket a táhl pryč. Když jsme vyšli ze dveří, opět mě chytl za zadek a já sebou začala škubat. To jsem neměla dělat, protože mi přistála facka. Najednou jsme byli před dvermi. Max mi olízl ušní lalůček a zašeptal, ať si obleču šaty, co jsou na posteli.. Když už jsem myslela, že mě pustí dovnitř, zašeptal: Nick je dnes kurva nadrženej a nasranej takže to asi bude bolet.. Užij si to prcinko."

Tááák, konečně další díl. Líbí? :)
Mam pokračovat?
Snad vás potěšil :))

Mafiánova kořistKde žijí příběhy. Začni objevovat