Μέρα Τέταρτη: Χιονοπόλεμος
Fandom: Haikyuu!!
Pairing: Hinata Shouyou x Kageyama Tobio
Αυτό είναι κάπως πολύ μικρό.
~~~
«Σταμάτα να προσπαθείς να πιάσεις χιονονιφάδες με τη γλώσσα σου!»
Ο Χίνατα γύρισε να τον κοιτάξει όλο μεγάλα μάτια και μισάνοιχτα χείλη. Κόκκινο γέμιζε τα μάγουλα του, σκαρφαλώνοντας με παγωνιά γύρω από το δέρμα και στο κέντρο της μύτης του. Νιφάδες κολλούσαν στα μαλλιά του, δημιουργώντας αντίθεση στις τούφες πορτοκαλιού και κυρίως στις βλεφαρίδες του αναγκάζοντας τον να ανοιγοκλείνει τα μάτια καθώς παρακολουθούσε ερωτηματικά το κόκκινο (ντροπής αυτή τη φορά) που ταξίδευε γρήγορα στο πρόσωπο του Καγκεγιάμα.
«Γιατί;» έκανε γέρνοντας ερωτηματικά το κεφάλι στο πλάι και ύστερα καθώς παρακολουθούσε το πρόσωπο του φίλου του «Κοκκινίζεις!»
«Βλά- Βλάκα.» μουρμούρισε, γυρνώντας το κεφάλι του στην αντίθετη κατεύθυνση «Προφανώς και δεν...» αλλά ο Χίνατα είχε ήδη σκαρφαλώσει στο πλάι του στο πεζούλι με ένα σατανικό χαμόγελο να κάνει τα μάτια του να λάμπουν.
«Το πρόσωπο σου είναι κατακόκκινο.»
«Δεν είναι!»
«Μα είναι~»
Η μπάλα χιονιού που τον βρήκε στο πρόσωπο ήταν αναπόφευκτη.
Ο Χίνατα έμεινε να τον κοιτάει για μερικά δευτερόλεπτα, τα μάτια του να ανοιγοκλείνουν με απορία και ύστερα βρισκόταν με ένα σάλτο στον αέρα, μαζεύοντας χιόνι στις χούφτες του, πετώντας το στο άλλο αγόρι. Η μπάλα χτύπησε το πρόσωπο του Καγκεγιάμα κάνοντας τον να βγάλει έναν εκνευρισμένο ήχο καθώς σκαρφάλωνε στα πόδια του, αρπάζοντας μια χούφτα από το πεζούλι ώστε να την εκτοξεύσει προς το μέρος του Χίνατα, αστοχώντας μόνο για μερικά δευτερόλεπτα καθώς ο φίλος του έσκυβε για να σηκώσει επίσης πολεμοφόδια.
Για τα υπόλοιπα λεπτά μπάλες χιονιού έσκαγαν σε μικρά θρύψαλα καθώς προσέκρουαν σε ώμους, χέρια και κεφάλια και τα δύο αγόρια να ασθμαίνουν με κούραση καθώς χοροπηδούσαν στο χιόνι, πετώντας χούφτες ο ένας στον άλλον. Ο Καγκεγιάμα μπορούσε να νιώσει το παντελόνι του να υγραίνει με κρύο μαζί με τις άκρες της μπλούζας του καθώς υπολείμματα νιφάδων έλιωναν στη ζέστη του σώματος του. Ο πόλεμος, βέβαια, υπό κανονικές συνθήκες θα συνέχιζε ώρες (μιας και αμφότεροι ήταν ιδιαίτερα χαζοί για να παραδεχτούν ήττα) αλλά τελικά το σκηνικό έληξε όταν ο Χίνατα φτερνίστηκε δυνατά, κάνοντας το άλλο αγόρι να αναπηδήσει με ξάφνιασμα.
Μέσα σε λιγότερο από δευτερόλεπτο, ο Καγκεγιάμα βρισκόταν στο πλάι του τυλίγοντας το κασκόλ του γύρω από το λαιμό του κοντύτερου αγοριού, μουρμουρίζοντας "Βλάκα, Χίνατα, σίγουρα θα αρρωστήσεις τώρα."
Και το άλλο αγόρι του χαμογέλασε.
«Και εσύ σίγουρα κοκκινίζεις τώρα.»
YOU ARE READING
30 Day Christmas Challenge
Fanfictionaka το challenge που γράφεις μέρα πάρα μέρα ένα fanfic σχετικό με τα Χριστούγεννα