Μέρα Τρίτη: Αγοράζοντας Δώρα
Fandom: Game Of Thrones // A Song Of Ice And Fire
Pairing: Sansa Stark x Sandor Clegane
AU - Modern Setting
Αυτό είναι στο ίδιο σύμπαν με το άλλο μου SanSan fanfic που είχα γράψει στο 30 Day OTP Challenge πριν ένα χρόνο.
~~~
«Κρατάς κι αυτό;»
Ο Σάντορ της έριξε ένα ενοχλημένο βλέμμα καθώς άφηνε ένα ακόμη πακέτο δίπλα στο πόδι του, αναγκάζοντας τον να σκύψει με ένα μισό μουγκρητό δυσανασχέτησης ώστε να το χωρέσει στα χέρια του. Μετρούσαν ήδη τουλάχιστον είκοσι σακούλες ποικίλων χρωμάτων, μεγεθών και μαζών. Η Σάνσα ήταν πανευτυχής. Ο Σάντορ φαινόταν ένα βήμα πριν τα παρατήσει όλα και της γλιστρήσει έξω από το εμπορικό και μέσα στην παγωμένη ατμόσφαιρα του Δεκεμβρίου.
«Λοιπόν,» έκανε η κοπέλα καθώς γλιστρούσε προς το μέρος του και τύλιγε τα χέρια της γύρω από το μπράτσο του, σφηνώνοντας το σώμα της στο πλάι του «Τι δώρο θα μου πάρεις για τα Χριστούγεννα;»
Άφησε τα μάτια της να ακολουθήσουν τις γραμμές του προσώπου του, περιμένοντας την απάντηση. Ήξερε πως ένα χρόνο πριν θα της είχε απαντήσει με κάτι που κατά πάσα πιθανότητα θα την ανάγκαζε να αναρωτηθεί όλους τους λόγους για τους οποίους ήθελε δώρα και της άρεσαν τα Χριστούγεννα και λάτρευε τον Άγιο Βασίλη και θεέ μου πόσο χαζή και αθώα πρέπει να είναι για να ενθουσιάζεται με μια τόσο εμπορευματοποιημένη γιορτή. Τώρα, όμως, το μόνο που ακολούθησε ήταν ένα:
«Διάλεξε και θα σου το πάρω, πουλάκι.»
«Μην μου δίνεις τόσες ελευθερίες, μπορεί να σε εξαναγκάσω να αγοράσεις ολόκληρο μαγαζί.» χαμογέλασε και πίεσε το πρόσωπο της στο χέρι του «Βασικά, θέλω κάτι συγκεκριμένο.»
«Φυσικά και θέλεις.»
«Βασικά, δυο συγκεκριμένα.»
«Δεν θα θέλαμε να σε αφήσουμε παραπονεμένη, σωστά;»
«Να έρθεις μαζί μου στο θέατρο.»
Μπορούσε να δει τη δυσανασχέτηση στα μάτια του αλλά τελικά κέρδισε ένα θετικό νεύμα.
«Και να έρθεις για φαγητό στο σπίτι τα Χριστούγεννα.»
Δεν θέλω να περάσεις μόνος σου τις γιορτές.
Ο Σάντορ μόρφασε.
«Θυμάσαι τι έγινε την τελευταία φορά που ήρθα στο σπίτι σου, μικρή; Επειδή είμαι απόλυτα σίγουρος πως το καθικάκι πάλι κάτι θα κάνει για να σιγουρευτεί πως δεν εκμεταλλεύομαι την αδερφούλα της.»
«Μην λες την Άρια, καθίκι.» μουρμούρισε η Σάνσα, κρύβοντας ένα χαμόγελο στην ανάμνηση της αδερφής της να κοπανάει κάθε πέντε λεπτά ανοιχτή την πόρτα του υπνοδωματίου της, κάνοντας μηνύματα στον Σάντορ πως αν αγγίξει την αδερφή της θα το πληρώσει με τη ζωή του «Εννοώ, εντάξει είναι αλλά και πάλι. Και θέλω να είσαι μαζί μου τις γιορτές, όπως τώρα.» έδειξε τα δώρα και χαμογέλασε.
Ο Σάντορ την κοίταξε για μερικά δευτερόλεπτα και ύστερα ο αντίχειρας του απομάκρυνε μια τούφα μαλλιών από το πρόσωπο της, στερεώνοντας την πίσω από το αυτί της. Η Σάνσα μπορούσε να νιώσει τη ζέστη του αγγίγματος του στο πρόσωπο της καθώς τα μάτια της ακολουθούσαν τη γραμμή των χειλιών του, στο πρόσωπο του και... στην υπέροχη βιτρίνα που βρισκόταν από πίσω του. Ο Σάντος έσκυβε για να τη φιλήσει όταν το κορίτσι έκανε μια απότομη κίνηση τραβώντας τον μέσα στο μαγαζί, αγνοώντας το μικρό "σκατά" ξαφνιάσματος που ξέφυγε από τα χείλη του.
Δεν είχε χρόνο για αυτά: μόλις είχε βρει το καλύτερο δώρο για το αγόρι της.
Ο Σάντορ την ακολούθησε καθώς χωνόταν μέσα στο μαγαζί, προσπερνώντας στοίβες ρούχων ώστε να σταθεί μπροστά σε ένα απαίσιο πράσινο πουλόβερ. Η στάμπα απεικόνιζε έναν μεγάλο σκύλο κουλουριασμένο μπροστά σε ένα τζάκι, ένα ξανθό καναρίνι να χουχουλιάζει στο κεφάλι του.
«Μας βρήκα ταιριαστά.»
Ο Σάντορ της έριξε ένα βλέμμα απόλυτης φρίκης.
Το μόνο σίγουρο: Θα λάτρευε αυτά τα Χριστούγεννα.
~~~
Σημείωμα: Έχασα την Τετάρτη επειδή έγραφα like τέσσερα διαγωνίσματα Πέμπτη και Παρασκευή αλλά δεν ήθελα να σταματήσω το challenge οπότε σήμερα θα ανεβάσω και την Μέρα Τέταρτη aka Kagehina
Αριάδνη!
YOU ARE READING
30 Day Christmas Challenge
Fanficaka το challenge που γράφεις μέρα πάρα μέρα ένα fanfic σχετικό με τα Χριστούγεννα