Capitolul 1

59 7 12
                                    

Bună, eu sunt Timeea. Am 17 ani, am parul blond, ochii verzi și port ochelari, sunt foarte timida, pentru ca toți ma fac tocilara și ma batjocoresc mai mereu.. Din cauza timiditatii mele nu prea le pot face singura fata...Încerc sa par cat mai increzatoare si sa dau impresia ca nu ma interesează ce cred altii despre mine dar pur si simpu, cat de mult as incerca nu pot, de fiecare data lacrimile îmi invadează fata.

Fiecare zi la școală pentru mine este un calvar in adevaratul sens al cuvantului, de fiecare data trebuie sa plâng, sa sufăr si cel mai rău este ca nu am nici măcar un prieten care sa îmi mai ia măcar puțin din durerea și suferinta pe care o simt de fiecare data când cineva se ia de mine... Iar părinții mei sunt ocupați tot timpul cu serviciul și nu mai au timp sa își bata capul și cu mine. Țin în mine cat de mult pot dar mi-e frica ca o sa cedez la un moment-dat și nu va fi nimeni lângă mine..

Maine este prima zi de școală și îmi este foarte teama, scurta vacanta de primăvară s-a încheiat iar acum trebuie sa merg de dimineata la școală. Imi iau cărțile și merg la birou, îmi fac temele și învăț pentru mâine (cum e si normal, doar sunt o tocilara iar tocilarii cu asta se ocupa) iar apoi îmi fac ghiozdanul cu mare grija.

După aceea îmi fac un dus, iau laptop-ul în pat și ma uit la seriale, pana adorm. Adorm cu gândul la ziua de mâine...sigur nu se va întâmpla ceva special..va fi o zi la fel ca toate celelalte.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Dimineață ma trezesc, vrand sa iau telefonul și sa îl arunc cat de tare pot din cauza alarmei care mi-a stricat dulcele meu somn.

Merg la bucătărie, iau un bol, laptele și cerealele și incep sa mănânc. După aceea, merg la baie și îmi fac un scurt dus. Ma uit în șifonier și îmi iau niște pantaloni negri și o cămașă alba iar deasupra îmi iau ceva mai gros pentru ca afara era destul de frig.

Imi pun ochelarii și ma uit în oglinda, chiar arat urat, chiar sunt o tocilara care nu va avea niciodată nici un prieten și va fi singura mereu...

Nu am ce sa fac, nu conteaza doar exteriorul, cine ma place, mă accepta asa cum sunt, cu toate defectele și calitățile mele. Dar stai, era sa uit, pe mine nimeni nu ma place...

Imi iau ghiozdanul și ies pe ușa.
Când ajung la școală, mergeam pe coridorul scolii, toți se uitau la mine si începeau sa rada, auzeam tot felul de susoteli din fiecare colt. Când ajung la dulapul meu, imi iau cartile , dar sunt întâmpinată de Sara....

Ea este Sara Dreams, cea mai populara fata din liceu, dar în același timp e și o scorpie care din clasa a-9-a nu ma lasă în pace. Are ochii căprui si parul șaten, câteodată as putea sa jur ca e din plastic..

-Ia uite cine a venit, chiar tocilara. E deja cu cartea în mana, sărăcuta de ea, niciodată nu va avea vreun prieten.
Apoi începe sa rada cu rasul ei pițigăiat, urmata de restul mulțimii care se stansese în jurul nostru.
Aveam ochii inlacrimati, nu voiam sa las lacrimile sa cada, dar în zadar, au început sa îmi curgă pe obrajii fierbinți. Am fugit repede în baie, m-am pus într-un colt si am început sa plâng în hohote, nu mai știam ce sa fac.

După mine, în baie a intrat o fata, s-a pus lângă mine și mi-a spus:
-Nu mai plânge, nu are rost și nu merita sa plângi pentru ce ți-a spus tarfa aia. Apoi m-a luat în brate, am îmbrățișat-o și eu iar după ce m-am mai liniștit am început sa vorbim.

-Eu sunt Emma..
-Timeea.
-Ce nume frumos ai! Pari foarte draguta.

-Mulțumesc. Și tu la fel.
- Haide, dă-ți cu putina apa pe fata și Hai la ore ca altfel vom întârzia. Imi spune Emma
-Emma? Spun eu puțin nesigura pe mine..

-Da?
-Mulțumesc ca ai fost lângă mine, nimeni nu a mai făcut asta pentru mine și sper ca acum sa nu ma lași.
-Nu o sa te las, acum haide sa mergem ca sigur am întârziat.

Hei!♡ Am început sa scriu aceasta carte pentru ca, vreau sa îmi dau cu adevărat silința, nu ca la celelalte. Promit ca o sa încerc sa postez cat mai des♡♡♡♡

Changes...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum