Capitolul 3

40 5 3
                                    

Ziua următoarea a trecut foarte repede, am chemat-o pe Emma la mine și m-a învățat cum sa ma comport și cum sa vorbesc cu restul pentru a a vedea toți ca m-am schimbat.

Toată ziua am încercat sa ma schimb și cred ca am reușit, am mari emoții sa nu o dau mâine în bara, dar Emma ma liniștește mereu.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

   Dimineață ma trezesc cu Emma lângă pat.
  -Ce faci aici? O întreb eu foarte somnoroasa
  -Am venit sa te pregătesc pentru școală.  Imi raspunde ea cu zâmbetul pana la urechi și vad cat de fericita e. Asa ca ridică-te mai repede din pat, du-te la baie, făți un dus rapid în timp ce eu caut hainele potrivite.

  -Ok...spun eu mergând somnoroasa spre baie.

  Peste aproximativ 20 de minute ies din baie și îmi vad toată camera vraiște.  Pe pat erau foarte multe haine iar Emma se uita prin ele. Semn ca încă nu se hotărăște în privința garderobei mele. Hotărăsc sa i ajut.
 
  Pana la urma ne decidem sa ma îmbrac asa.  Hmm, îmi cam place aceasta schimbare..gândesc eu.

  Când ajung la intrare în liceu am foarte mari emoții și refuz sa intru, asa ca Emma ma învinge de la spate. Am intrat. Toate privirile sunt ațintite spre mine, îmi este foarte teama dar refuz sa țin capul jos.

  Vedeam băieții privindu-mă frumos, ca și cum ar fi uimiți, unii chiar căscat gura și asta ma cam amuză. Dar fetele ma priveau urat, parca ucigandu-ma din priviri. Ei le privesc cu indiferenta și îmi continui drumul spre dulap.

Mergând, mă ciocnesc cu cineva. Când îmi ridic privirea sa vad care este idiotule de care m-am lovit. Când îl vad nu mai pot spune nimic, era Nathan, cel mai frumos băiat din liceu, toate fetele sunt îndrăgostite de el si cu toate astea, el nu da atenție niciunuia.

  -Am

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  -Am...scuze. Ii spun eu după ce ne ciocnim.
-Nu, a fost vina mea, trebuia sa ma uit pe unde merg.  Cum te cheamă? Ma întreabă el. Eu încă nevenindu-mi sa cred ca am o conversație cu el ii răspund.
  -Timeea.
-Frumos nume, pai ne mai vedem, îmi spune el făcându-mi cu ochiul. 

Imi continui drumul și dau nas în nas cu scorpia.... Ma uit la ea și ea la mine studiindu-ma din cap până-n picioare. Cu fiecare pas pe care îl făcea spre mine ma simțeam tot mai amenințată.
-Tu! Ce crezi? Ca dacă îți schimbi hainele și îți faci parul o data vei fi normala? Nu, Timeea, tu nu vei fi niciodată normala, o sa rămâi mereu o....
-Termina, îi spune Emma dar ea tot nu se oprește.
-...tocilara, o ratata, un esec, și apoi începe sa rada..

-Nu mai sunt o tocilara, o ratata, un esec sau orice altceva, de astăzi sunt o noua Timeea, sper sa îți intre bine în cap, mai ales ca nu sunt singura, o am pe ea, și ii arat spre Emma.
-Doare adevarul?
-Ști ce doare? O întreb eu încă cu zâmbetul pe buze.

Și palma mea se lipește de obrazul ei.
Ea mârâie la mine și își ridica mana deasupra mea, vrand sa ma loveasca. Când mana ei mai avea foarte puțin pana sa facă contact cu obrazul meu, alta mana i-o prinde.

Imi ridic privirea și îl vad pe Nathan ținându-i mana.
  -Sa nu te mai atingi de ea, vreodată ca vei avea de aface cu mine. Ii spune el, foarte încordat.
Sara, când îl vede, nu mai putea  spune nimic, îi era foarte teama. Reușește sa spună balbaindu-se doar un singur cuvânt.
  -B-bine..
După care își reia zâmbetul fals și îmi șoptește la ureche
  -Nu s-a terminat încă, tocilaro!
  -Hm, eu cred ca da, tarfo!

Ma uit la Nathan iar el se uita la mine zâmbind, are un zâmbet atât de perfect, mai ca ma topesc. Ii zâmbesc și eu, iar apoi ma gândesc sa ii mulțumesc.
-Mulțumesc!
-Nu ai pentru ce, dacă îți mai face ceva, eu sunt primulu pe care îl vei anunța, promiți?
  -Promit! Ii spune eu zâmbind
După care imi propune sa merg cu el la cantina, iar eu nu pot sa refuz, asa ca accept. Când ajungem acolo, mă ia la masa lui, unde sunt si prietenii lui. Louis, Bryan și Scott. Ii știu pentru  ca sunt foarte populari. La început m-au intimidat putin dar când am ajuns sa ii cunosc am văzut ca sunt chiar foarte de treaba. Cel mai mult m-am apropiat de Bryan, are parul blond, ochii albastri și este bine lucrat, defapt toți patru sunt. După ce am terminat de mâncat, Nathan s-a oferit sa ma duca acasa. Este atât de dragut..

  Nathan P.O.V
Este atât de frumoasa, e diferita de alte fete, e speciala, de când am văzut-o mi-a atras atenția, oare încep sa simt ceva pentru ea? Dar nu, nu se poate. Trebuie sa îmi iau gândul de la asta, eu nu sunt asa, eu nu sunt genul sa ma îndrăgostesc de cineva.

Changes...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum