2. kapitola

58 17 5
                                    

Pohled Kristin

,,Kristin!"

,,Co je.....? Jauvajz!!" probrala mne z myšlení kamarádka a hned na to jsem dostala pěknou ránu míčem, přímo do obličeje.

,,Kristin! Jsi v pořádku?" všichni se kolem mě shromáždili. Začala jsem pomalu vstávat.

,,Jo, jsem v pohodě! Tak na mne tak všichni nezírejte!" okamžitě se všichni vrátili ke svému a já se mohla pohodlně zvednout a s krvácejícím nosem se vydat na místní sirotčineckou ošetřovnu.

Ano, už jste to asi pochopili. Bydlím v sirotčinci. To je však špatný název pro toto místo, máme se tu celkem dobře. Hodné paní ošetřovatelky a vůbec, máme tu celkem volný pohyb.

Nebydlím tu odjakživa. Jako malá jsem bydlela jinde, s mými rodiči. Potom ale byli zabiti a tím můj rodinný život skončil.

V mém rodném místě jsem také zanechala mé nejlepší a jediné přátele, Shawna a Dorothy. Scházím se s nimi jednou za rok, jsou to vždycky super dny.

Mimochodem, jmenuji se Kristin. Celkem neobvyklé jméno, nebo alespoň pro tento kraj. Stairusk je taková zvláštní země v tomto ohledu. Nevynalézaví na jména, ale na všechno ostatní až moc. Oblečení, architektura, hudba... Nápady se to tu jen hemží.

Je mi čtrnáct let. Na svůj věk jsem hodně malá, v klidu si mne spletete s osmiletou nevinnou holčičkou.

Pozor na to! Maximálně od pohledu, ale když se mnou promluvíte, obraz malé dívenky se vám v mysli rozplyne tak rychle jako se vytvořil.

Vlasy, světle blonďaté kudrny, mi sahají někam nad pas. Jsem na ně patřičně pyšná.... Kdo by nebyl? S počtem i vzhledem mých vlasů jsem nadmíru spokojená.

A taky mé modré oči..... Mám je jako jediná široko daleko. Ano, vzhledem jsem hodně neobyčejná. A co teprve má povaha...

Musela bych strávit tisíc a jednu noc vyjmenováváním mých vlastností! Když to shrnu...

Jsem rázná, důsledná a mám ráda pořádek a klid. Nesnáším ruch a nečestné lidi. Na druhou stranu mezi mé vlastnosti rozhodně patří i ochota. Jsem milá a ráda pomůžu s čímkoli. Radši jsem sama než ve společnosti. Ráda dělám různé vtípky. Místo mluvení radši používám gesta.... Mezi mé špatné vlastnosti se na první místo umístí citlivost a v závěsu za ní sebestřednost.

Konečně jsem se ocitla přede dveřmi do ošetřovny. Naposledy jsem si setřela krev z nosu a vešla dovnitř.

Bílý BleskKde žijí příběhy. Začni objevovat