Лана
Беше неудобно да се върви по тревата в обувки с високи токове, затова скоро ги свалих и тръгнах боса по познатата от детството ми градина. Вече не се замислях за това как се озовах тук - вероятно съм заспала в една от VIP-стаите, докато съм чакала Макс и съм се върнала там, където цялото ми детство е преминало. Колко отдавна не съм сънувала този чудесен сън... Странно, но помня всичко, сякаш беше вчера. Познавам всяко дърво и храст, зная че в дълбините на градината стои люлеещ се стол, а пред него незнайно защо е поставено огледало. Зная в коя посока е ручейчето и колко е прохладна водата в местното езеро. А още ги помнех и тях...
Едва приповдигайки тежкия клон на ябълката, внимателно минах под него и се озовах пред красива къща, на стълбите на която стояха ТЕ - моите ангели. Аз щастливо се усмихнах и хвърляйки обувките в тревата, дотичах до тях, с нетърпение чудейки се кого да прегърна първи.
-Здравейте! - издишах аз, стискайки в пръсти края на роклята си.
-Колко си пораснала, Лана! - разтвори обятията си Сухо и аз с писък му се хвърлих на шията.
-Станала си красавица! - усмихна ми се Чаньол и веднага след това простена, заключен в обятията ми.
-Ами мене, мене прегърни! - капризно се взмоли Дио.
-Ела при мен, Додоша! - доволно измърках аз, стискайки с пръсти меките бузи на ангела.
-Аз не съм Додоша! - възмути се той, направил скръбно лице, докато аз му се умилявах.
-Беки! - възкликнах, превключвайки цялото си внимание на брюнета, който досега скромно стоеше в страни.
-Лана! - възхитено проговори той, но веднага се засмя, разрошвайки с ръка идеалната ми прическа.
Винаги неприветливия Сехун мълчаливо ми се поклони и аз му отвърнах с изящен реверанс. Обърнала се в търсене на последния ангел, неволно замрях, когато срещнах погледа си с неговия - Кай стоеше точно зад мен и сега ме гледаше в очите с дълбок, проникновен поглед. Когато бях малка, той играеше най-често с мен, наричах го любимия ми чичо и постоянно исках да ме взима на ръце. Само че сега вече не бях дете и някак си бе срамно да искам такова нещо, независимо че много ми се искаше.
-Здравей - усмихна се Кай и аз скромно наведох поглед.
-Нека влезем в къщата! - възкликна Дио, разреждайки станалата неловка обстановка.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Дванадесетте ангела на скръбта
FanficБез равновесието е немислимо нищо съществено - на това правило се строи целия свят. В противовес на ангелите на светлината съществуват ангелите на мрака. Но даже и в света, поделен на добро и зло, съдбата дава на всички еднакъв шанс. В тази борба не...