But your wings are those of a demon. Your sweetness is in front of bitter bitter.
..........……….……......................……Aku membuka kelopak mataku.. Benda pertama yg aku nmpk dpn mataku ialah Jimin. Aku menggeleng lenganku.Jimin yg sdg menundukkan kepalanya mula mmndg ke arahku.
"Y/N? Y/N,awak dh sedar??" soalnya. Aku terdiam..Angguk x,geleng pon x.Kepalaku masih pening..
"Y/N,kalau awak dh sedar,cuba kelip mata awak." ujar Jin yg Baru shj masuk bersama2 BTS & GOT7 yg lain. Aku mengelipkan mataku.Mereka mengeluh lega.
Aku mmndg Jimin yg menggenggam erat tgnku smbil tersenyum..Mata dia..Sembap..Bibir dia..Pucat?
"Berapa lama saya pengsan?" soalku dgn suara serak. "Ermm..1 minggu.." jwpn yg meluncur keluar dari mulut Jungkook membuatkan aku terkejut..Lamanya..
"Apa jadi wktu saya pengsan?" soalku. "Kau asyik meracau nama Jimin aku." ujar Suga. Mata2 mula mmndgnya.
"Jimin KAU?" soal Jin. Serta-merta kulit muka Suga memerah. "Aaa..Aku ckp Jiminnie bknnya aku ckp Jimin Tu aku punya." Suga mengalihkan pndgnnya dri Jimin yg tergelak kecil.
"Ishh..Dh lh..Aku nk GI tido..MLS nk berdiri lama2." Suga berjalan keluar dri bilikku dgn telinga yg merah.Yg lain hnya menggeleng dgn senyuman.
"Boleh x bgi Jimin ckp dgn Y/N kjp? Personal." soal Jimin kpd yg lain. Mereka hny mengangguk lalu keluar dri bilikku. Baru aku perasan..Tdi Mark xde..
"Y/N?" suara Jimin mematikan lamunanku. "Ermm?" "Awak okay x?" soalnya. Aku hnya mengangguk.
"So..Awak dh ingat siapa saya?" soal Jimin.. Aku mengangguk lalu tersenyum.Jimin mmbls senyumanku.
"Awak igt x janji saya?" "Bwo?" "Janji yg saya akn kawin dgn awak?" soal Jimin lagi. Aku mengangguk. "Saya nk tunaikan janji tu.." ujarnya. Mataku membulat. "Tapi kita terlalu muda..So..Will you be my yeochin?" aku terkejut dgn lamaran Jimin.
Tnpa ragu2,aku mengangguk. Jimin memelukku erat. Buat seketika,dia memandang anak mataku..Tnpa aku sedari,muka Jimin semakin rapat..Dia mencium bibirku..Aku membalas ciumannya..My first kiss is my first love and first boyfriend..
SKIP
Aku dan Jimin turun ke ruang tamu smbil berpegang tgn.BTS & GOT7 mmndg kami.
"Jgn ckp yg.." kata2 BamBam dipintas oleh Jimin dan aku dgn anggukan.
"Wahhhhh~ Chukkae!!!!" Mereka bersorak. Kecuali Mark yg mmndg ke arahku. Aku mmndgnya dn dia memberikan senyuman pahit padaku.
Tiba2... TING~ TONG~
"Sape tu?" Jerit Taehyung. Yoongi meluku kepala Taehyung membuatkan namja tersebut mengaduh kesakitan.
Jackson bangun lalu membuka pintu. Dia mmndg pelik ke arah namja tersebut.
"Nugusaeyo?" soal Jackson. Namja tersebut tersenyum. "Jimin ada? Saya nk jumpa dia" soal namja misteri itu.
"Jiminnie!! Ada org nk jumpa!!" jerit Jackson. Jimin dtg ke arah pintu. "Sape plk?" soalnya kpd Jackson.Jackson hnya mengangkat baju..Eh bahu.
Jimin mmndg namja tersebut..Matanya terbuntang melihat namja tersebut. "Seojoon hyung?!!" Jimin terjerit kecil. Park Seojoon a.k.a hyung Jimin tersengih.