You know that it's already yours. This is a spell too punish me.
.......................................................
VAMPIRE WORLD
BANGTAN's Mansion
Aku,BTS & GOT7 masuk ke dlam rumah BTS.GOT7 ternganga tgk rumah BTS.
"Tutup mulut nnti masuk lalat." Teguran Namjoon membuatkan GOT7 trus menutup mulut dgn telinga yg merah.
"Kitorg tdo mana?" soal JB. "Okay..Aku tdo dgn Jhope kat bilik aku. V dgn Jimin kat bilik Jimin. Jin hyung dgn Suga hyung kat bilik Suga hyung--"
"WHAT?!! Bilik Suga tu hitam!!! Nk pink!!" pintas Jin. Suga membuat poker face nya yg famous. -________-
"Nope.Jin hyung tdo dlm bilik Suga hyung.Muktamad. Jungkook dgn Yugyeom tdo dlm bilik Jungkook mmndgkan korg sama umur." Jungkook dan Yugyeom tersenyum.
"JB dgn Mark hyung tdo dlm bilik Jhope.Jackson dgn BamBam tdo dlm bilik V and Jr dgn Youngjae tdo dlm bilik Jin. Dpt semua?" soal Namjoon. Kami mengangguk kecuali Jackson yg mengangkat tgn
"Y/N kat mana?" semua jdi krik krik.
"Y/N tidur sorg sbb dia YEOJA" Namjoon menekankan perkataan yeoja supaya Jackson mengerti.Jackson hnya menganguk malu.
SKIP
Aku yg baru shj selesai mandi menyarungkan pakaianku.Haih.. Dress lgi..Pakai je lahhh.. Aku mengikat rmbut ku kpd ponytail, menyerlahkan lgi leherku yg putih.
Dgn kadar segera,aku keluar dri bilikku lalu menuju ke meja makan. Dlm perjalanan ke meja makan,Mark menegurku.
"Y/N." aku mmndg ke arahnya. "Kau nk pergi mana?" soalnya. "Gi meja makan je.Wae?" aku agk pelik dgn soalannya. "Ahh..Aku tgh cri meja makan..Besar sgt rumah ni smpai sesat aku." Mark mengusap lehernya.Malu barangkali.
"Ahh..Kkaja~" aku menarik tgn Mark ke meja makan.Dia hny mengikut langkahku. Smpai shj di meja makan,semua mata memandang ke arah kami.Wae? Baju aku kotor ke?
"Wuuu~ Ada love birds lah~" sakat Bambam. "Auchh..Sakit mata tgk love yg berputik." gurau Taehyung. Aku dan Mark tersengih malu. Tiba2,Jimin bangun dri kerusinya lalu menarik tgnku.
"Ddk sebelah saya." bru shj dia ingin menarikku ke arahnya,Mark terlebih dahulu membuat demikian. "Dia jln dgn aku so aku ddk sebelah dia."
Jimin dan Mark mmndg satu sama lain dgn pndgn yg sukar ditafsirkan. Mcm pndgn benci..
"Wahh!! Mcm scene The Heirs!! Mark hyung as Woo Bin hyung,Y/N as Shin Hye noona and Jiminnie as Min Ho hyung!! Mcm scene kat jln raya tuuu!!" Jackson bersuara dgn mulut penuh.Kelakuannya membuatkan Jin menjentik dahi Jackson.
"Erm..Korg main batu,kertas,gunting je lah." cadangku. Mereka bersetuju. Mark dan Jimin berlwan sehingga 5 round.
Round 1: JM Gunting,M Batu (Mark mng)
Round 2: JM Batu,M Gunting (Jimin mng)
Round 3: JM Kertas,M Gunting (Mark mng)
Round 4: JM Gunting,M Kertas (Jimin menang)
Round 5: JM Kertas,M Batu (Jimin mng)"Yesss!! Chim mng!!" Jimin menjelirkan lidah pada Mark yg dh masam mukanya. Jimin menarik tgnku lalu mendudukkan aku di sebelahnya. Dia tersenyum kpdku.Aku mmbls senyumannya.
"Minum air kosong je?" Soalku.Jin mngangguk. "Nak Saya buat air x?" soalku. "Boleh jgk." that Jin.Aku bangun dri kerusi stlh menjamah beberapa suap bibimbap.