5

2.2K 144 13
                                    

Peaches and cream. Sweeter than sweet. Chocolate cheeks and chocolate wings.
.......................................................

Aku yg ralit bermain telefon pintar yg bru shj diberi oleh Jin semalam. Semua nombor aku dh ada kecuali nombor.. Jimin..

Aku menuju ke bilik Jimin..Aku mengetuk pintu biliknya.

Knock..Knock..

"Nugu?" suara Jimin kdgrn dri dlm. "Err..Y/N" ujarku. Jimin membuka pintu.Bdnnya disorokkan di sblik pintu. "Wae?" soalnya.

"Nk nombor boleh?" soalku. "Oh..Kjp.." Jimin menuju ke katilnya..Aku mlgkh masuk ke dalam biliknya. "Wah..Cantiknya.." pujiku.

"Bilik Saya mmg cntik~" ujar Jimin dgn penuh riak. "Tapi x scntik awak.." gumamnya perlahan. "Apa?" soalku. "Aniya.." ujar Jimin.

Aku memusingkan bdnku lalu menghadap Jimin..Mataku terbuntang. "Aaaaaaaa!!!!!" Aku menjerit lalu memusingkan bdnku.Aku menutup mataku.

Six...Six...S...SIX PACKS!!!!! AAAAAARRRGGHHHH!!! My inesen eyeseuuuu!!

Pipiku memerah. Jimin memelukku dri blkg.Aku tersentak. "Wae? Malu ke?" biliknya di telingaku. Aku meronta-ronta ingin dilepaskan namun semakin aku meronta,pelukannya semakin kuat.

"Don't run away~ You enjoy what you're seeing aren't you?" suara Jimin yg husky itu membuatkan lututku lemah. Bdnku menggeleng dan terasa panas. What is this feelings??

"A..Ani!! Lpskan Saya!!" tegasku. Aku meronta..Tiba2,pintu bilik Jimin dibuka.

"Hyung,Jin hyung pang...." kata2 Jungkook terhenti apabila melihat Jimin yg memelukku. Lebih2 lgi dgn keadaan Jimin yg x memakai baju.

Mata Jungkook terbuntang begitu juga dgn Jimin dan aku. "Aniya,Kookie..Ni bkn mcm APA yg kau fikir--" bru shj Jimin ingin menghabiskan kata2nya,Jungkook menjerit terlebih dhulu.

"J..J..Jin..JIN HYUNG!!! JIN HYUNG!!!!!!!!" Jungkook menjerit sekuat hati.Rumah bagaimana bergegar apabila mendengar suara Jungkook bak halilintar.

SKIP

Aku dan Jimin yg ddk brsebelahn hnya mmpu mendudukkan kepala. BTS & GOT7 mmndg tjm ke arah kami membuatkan aku dan Jimin menelan air liur.Pahit..

"Pndg aku." arah Jin. Aku dan Jimin masih mendudukkan kpl. "Aku ckp pndg" tegas suara Jin.

Aku dan Jimin mendongak mmndg Jin yg bengis mukanya. "Apa yg korg buat tadi?" soal Jin. Namun,kami ttp snyp.

"Boleh x korg terus trg je apa jdi?! X yh lh nk diam Sgt!! Dh buat slh tu ckp lah!!!" jerkah Suga. Mukanya merah menahan amarah yg menggunung.

"N..Ni bkn slh Y/N..Slh Chim..Chim yg peluk Y/N." Jimin brsuara. "Aniya...Ni slh Y/N sbb masuk bilik Jimin." ujarku pula.

"Dh!! Dua2 slh! Kau.Knp kau masuk bilik Jimin?" soal Suga. "Ermm..Saya nk mintak nombor dia..Saya x perasan dia x pakai baju.." ujarku perlahan.

"Kau! Knp kau peluk Y/N?"soal Suga kpd Jimin. "Chim sje je nk tkutkan dia.. X sgka pulak Kookie masuk..Chim nk gurau je dkt Y/N.." ujar Jimin prlhn.

"Gurau APA smpai peluk2? Dh!! Hyung x kira!! Korg berdua kene denda tulis 'Maafkan kami BTS dan GOT7' sebanyak 1000 kali!" tegas Jin.Aku dan Jimin terbuntang. "BWO?!!" jerit kami.

"Nk lgi byk? Boleh je." celah Suga. "Aniyo hyung..Krgkn lh.." Taehyung bersuara. Yg lain mengangguk. "Huh..Okay..Bersihkan kwsn taman. Semalam ada werewolf rosakkan taman tu." Aku dan Jimin hnya mengangguk..Keluhan dilepaskan..

Blood Sweat and Tears [BTS FANFIC]Where stories live. Discover now