Kiss me. Even if it's hurt,come here,tighten me up.Until it can't hurt anymore.Baby,even if I'm drunk,it's fine,now I drink you in.Deep into my throat the whiskey called 'you'.
......................................................
Krekkkk...
Aku yg sedang lena dibuai mimpi tergganggu apabila trdgr pintu bilikku dibuka. Aku membuka mataku perlahan..Keadaan yg gelap menyukarkan untuk melihat keadaan.
Aku trdgr derapan kaki menuju ke arahku.Aku mmndg ke arah bunyi tersebut..Keadaan masih samar2.. Namun,aku knl siapa yg dtg ke arahku.
"S..Seojoon?" Soalku.Dia berdiri di sebelah katilku. Dia mmndgku dgn pndgn yg sukar ditafsirkan.
(Auchh author meltingg xD)
"Waeyo?" soalku dgn suara serak basah. Seojoon senyap namun langkahnya tdk berhenti.Dia berdiri di sblh katilku lalu ddk di birai katil trsebut. Dia mengusap lembut rambutku.
"Y/N..Bogoshippeo.." suaranya kedengaran sayu. "Bwo?" soalku. "Seojoon tau yg Y/N amnesia..Tpi..Seojoon sedih sbb Y/N lupa janji kita..Perjanjian kita..Seojoon akan jadi nampyeon yg baik utk Y/N dn Y/N janji utk jdi yeopyeon yg penyayang untk Seojoon..Tapi..Seojoon fhm..kalau Y/N lebih cintakan Jiminnie..Mianhae..Seojoon x mampu nk buang rasa cinta Seojoon kpd Y/N..Jeongmal mianhae..Saranghae, Y/N.." Seojoon mencium dahiku lalu bangun,menuju ke pintu..Dia menutup pintu bilikku lalu keluar..
Aku dapat tgkp mata dan senyumannya yg sayu.Wae..Wae aku rasa sedih?Aku membuat keputusan untuk tidur..Tenangkan fikiran..Relax..Buat seketika,aku lena dibuai mimpi..
MIMPI Y/N
Aku berada di sebuah rumah agam yg sgt besar..Cantik..Tiba2,mataku tertancap pada seorg knk2 namja yg umurnya dlm lingkungan 5-7 tahun. Kanak2 trsebut memalingkan mukanya..Trdpt secalit senyuman manis pada bibir mulusnya.
"Y/N!! Lama Chim tunggu!! Ppali!!Yi En dgn Seo hyung dh tunggu~" kanak2 yg brgelar Chim itu menarik tgnku.. Dia membawaku ke sebuah bilik..Aku dapati trdpt 2 lagi knk2 namja di dlm bilik trsebut.
Mereka ddk lalu tersenyum mmndgku. "Jom buat perjanjian?" cadangan Seo mematikan kesunyian.. "Perjanjian?" soal Yi En. "Erm..Prjanjian antara kita dan Y/N mmndgkan kita suka Y/N" ujar Seo..Aku yg blur hnya mengangguk.
"Chim dulu!! Chim janji yg Chim akan kawin dgn Y/N!!" ujar Chim dgn teruja. "Okay..Seo janji yg Seo akan jdi nampyeon yg baik utk Y/N dan Y/N kne janji untk jdi yeopyeon yg pnyayang utk Seo~" Seo trsenyum.
Aku,Chim dn Seo mmndg ke arah Yi En yg diam terkutik. "Yi En?" pnggil Seo. "Yi En janji akan bunuh org yg ambik Y/N dri Yi En." kata2 Yi En membuatkan semua terdiam. Namun, Seo cpt2 menghulurkan jari kelingkingnya.. "Pinky Promise!! Yaksok?" kami membuat perkara yg sama lalu menjerit "Yaksok!!" mataku tertancap pada Yi En yg trsnyum sinis.. Igebwoya?
SKIP
Aku trjga dri lenaku..Serta merta mindaku terbayang mimpi sbntr tdi..Yi En.. Tuan Yi En? Xknlah Mark plk?? Aku menggeleng kepalaku lalu menuju ke bilik air utk mndi..Seusai menyegarkan badan,lantas aku turun ke ruang tamu..Kelihatan semua ahli BTS dan Got7 berkumpul..Namun,di mana Seojoon,Jimin dan Mark?
Aku ddk di sebelah BamBam. "Morning~" sapaku..Mereka hny tersenyum hambar. "Waeyo?" soalku. "Y/N,aku hrp kau x trkjut.." ujaran yugyeom membuatkan aku berasa pelik.. pasai pa plk nih?
"Jimin,Seojoon dan Mark sukakan kau..Aku yakin yg kau dh dpt memori lama kau,right?Korg prnh berjanji kan? Jimin janji dia akan kahwin dgn kau,Seojoon janji akan jdi nampyeon yg baik kalau kau jadi yeoypyeon yg baik and Mark..dia janji akan bunuh sape2 yg ambik kau dprd dia kan? "soal Rap Mon.
"Ottokhae.. Tapi tu wktu zaman bdk2 je!!" protesku.. "Maybe bgi kau ia hny janji bdk2 tpi bgi Mark x. Dia ambik serius dlm semua prkara sjk kecil lgi." ujar JB,dingin. Perasaan risau mulai terbit dlm jiwaku.
"Whatever it is, kita kne cari diorg sblum semuanya trlmbt.." ujaran Taehyung mmbuatkan semua mata trtumpu ke arahnya. "maksud kau?" soal Youngjae. "Aku dn Mark sbnrnya sepupu jauh. Tu pun aku bru tau sbb dia citer kat aku..Then..aku tny slh seorg2 bff dia time dia kecik smpai skrg,nama dia Woozi,adik Yoongi hyung. Woozi ckp..Mark ni seorg yg agresif dn cpt mmberontk..Dia snggup buat ape je utk org dptkan bnda yg dia nak..Once dia prnh nk sgt satu outfit ni but ade yeoja ni beli dulu..Mark goda yeoja tu then bila yeoja tu masuk prgkp dia,dia....bunuh yeoja tu" terang Taehyung.
"Dh tu? ape kne mengena dgn Y/N?" soal Jin. "Mark akn halang sape2 je yg sukakan Y/N or cuba ambik Y/N drpd dia.. Lebih teruk..Dia akan mmbunuh.. Lbih2 lgi bila dia dpt tau yg Y/N skarang ni dgn Jiminnie.." ujar Taehyung lgi..
"Skrg ni kita kne cari diorg." ujr Yugyeom. "Tpi macam mane?" soal Jungkook. "Y/N.. Kau tau x mane2 tmpt yg mungkin ada diorg bertiga?" soalan yg dikemukakan oleh Suga mmbuatkn semua mata trtumpu ke arahku.
"Errr...maybe satu tmpt ni..Rumah agam yg trltk sekitar kwsn ni.." ujaranku mmbuatkan Jr trkjut.. "Seolma..Rumah agam Big and Greatest Family Of Tuan ke?!!" soal Jr,hmpir trjerit. "wae?" soal Jhope.
"Rumah tu merupakan rumah pling trtua dn terbesar kat sini.. Ia mmpunyai sejarah silam dn pahit..Keluarga milik Tuan Ju On merupakan pemilik ketiga rumah agam tu..Tuan Ju On berkahwin dgn org Korea yg brnama Kim Yura dn dikurniakan 3 cahaya mata iaitu Tuan Hup Seng, Tuan Gut Yan dan Tuan Tee Ling. Tuan Tee Ling merupakan omma kpd Tuan Yi En iaitu Mark.. Tuan Tee Ling brkahwin dgn org Amerika dn menetap disana then melahirkan Tuan Yi En. Sewaktu Mark berusia 3 tahun,dia mempunyai satu kuasa yg Sgt hebat dn mnjdi legenda..Oleh sbb org Amerika tkut,diaorg halau family Mark ke tmpt asal. Mark dpt 3 bff iaitu Y/N, Jimin dan Seojoon hyung..Diaorg brtiga suka Y/N tapi sbb Mark syg Sgt dkt Y/N,dia prnh bunuh 3 cikgu yg bust Y/N sedih wktu dkt dunia manusia..Skrg,kuasa Mark bertmbh kuat and dia Sgt bncikan Jimin.Dia bncikan Seojoon hyung jgk sbb hyung slalu mesra dgn Y/N.." trg Jr pnjg lbr.
Aku terpana. Otakku Cuba menafsirkan kata2 yg terpacul dripd bibir Jr.
"Yep,that's right." Kami trkjut dgn kehadiran Mark yg trsnyum sinis. "Mane Jimin oppa dn Seojoon oppa?" Soalku,menahan getaran dijiwa.
"Dlm prjlnn jumpa Lee Dong Wook." Aku trsntak. Lee Dong Wook..Dewa Maut yg kacak namun merbahaya.
"Neo micheosseo?!!" Marah Jungkook. "YES,I'M CRAZY FOR Y/N." lalu,pndgnku mnjdi gelap.
BERSAMBUNG..
HEY!!!Mian for the late update..author kekeringan idea actually.. Bye~
#BILLBOARD_BTS~
#TOPSOCIALARTIST
#DAMN_ILOVEJIKOOK