Zumra (Qira)
Dochter van Koning Derik en Koningin Luna.
Troon opvolgster van Slobodan.
Hiprada
Leeftijd 17 (in proloog 7)Dyaro
Zoon van Koning Sam en Koningin Astrid.
Troon opvolger van Tranibalo
Tranie
Leeftijd 18 (in proloog 8)Bredan
Zoon van Koning Brick en Koningin Gemla.
Koning van Shadonlo
Shidra
Leeftijd 26Quentre
Zoon van Koning Henk en Koningin Sophiadra
Troonopvolger van Dranophia
Dropië
Leeftijd 23Hiprada (land Slobodan)
hebben een dier waarin ze kunnen veranderen en die dieren komen hun helpen. Hoe hoger de rang hoe gevaarlijker het dier. Sommige speciale van hoge rang ontwikkelen ook het vermogen om met dieren te praten en heel soms het vermogen van de vier elementen. Dat is nog maar 1 keer voorgekomen 2000 duizend jaar geleden. Ze veranderen altijd op 15 jarige leeftijd. Ze leven vredig maar zijn niet zwak. Doordat zr vredig zijn worden ze regelmatig aangevallen. Vooral door de Shidra's. Er is nog nooit iemand zo gevaarlijk geweest als een sneeuwluipaard of een leeuw of een tijger.Shidra's (land Shadonlo)
Een soort dwergen. Ze zijn klein en snel, moeilijk te vangen en heel goed met bijlen. Ze houden van Oorlog maar zijn bang van Tranie's. Vallen regelmatig de Hiprada's aan voor hun prachtige land. Ze ontwikkelen hun baard op 15 jaar en hoe rosser de baard hoe machtiger. Als je een blonde baard hebt ben je niet machtig.Tranie's ( Tranibalo)
Ze lijken op tovenaars. Ze hebben 1 speciale gave. Die ontwikkelen ze op 15 jarige leeftijd. Hoe hoger de rank hoe specialer de gave. De Shidra's zijn bang van ze want ze hebben de gewoonte van ze in maïs te veranderen. Ze zijn ook een vredig volk. Maar ze worden soms aangevallen door de Dorpiërs.Dropiërs (land Dranophia)
Kunnen in een draak veranderen. Hier is weer het zelfde. Hoe hoger de rank hoe machtiger de draak. Ze veranderen op 15 jarige leeftijd . Ze vallen regelmatig de Tranie's aan voor hun prachtige bergen.Soulmates
Soulmates worden gekozen door de god Ipharodorus. Die wezens zijn dan voor elkaar bestemd. Je kan je Mate ook afwijzen maar weinig wezens hebben dat overleeft. Je hebt het matingsproces. Eerst maakt de jongen een krasje in haar nek. Daar komt dan het symbool van het land waar ze wonen. (Als ze in verschillende landen wonen komen ze er alletwee) en het tweede deel is met elkaar naar bed. Als je te lang wacht wilt iedereen haar. hoe hoger de rang hoe erger.Speciaal wezen met de machtigste krachten.
Er zijn legenden over een wezen dat zo machtig is dat het vrede zal brengen tussen de werelden. Het zal heel veel kracht hebben en 1 van die krachten is teleporteren. Meer is over het wezen niet bekent. Wel denken de Shirdra's , de Tranie's en de Dropiërs dat het wezen in hun land zal geboren worden. De Hiprada's wilden gewoon vrede.De landverdeling (sorry ik heb het zelf getekend)
Zo nu weten jullie wat meer 🙃.
486 woorden zonder dit bij. Dit is de uitleg. De proloog word ook ng ge-update. Ik hoop dat jullie er leuk vonden en vergeet zeker niet te stemmen. Reageren mag ook en volgen zou ik hele fijn vinden. Dank je wel
Bye bye 👋🏽
Nobody important xx
JE LEEST
Speciaal en gebroken
FantasyIk ben Zumra maar ik noem mezelf Qira. Waarom? Omdat ik de verloren dochter ben van het vroegere rijk Soloban dat is veroverd door de Shidra's ik was toen 7 en ben gevlucht naar Tranibalo. Ik ontmoete daar de prins maar kwam uit eindelijk in een wee...