-Buzdugan! A fost Buzdugan! Ajutor, Alvin e pe moarte! striga o catea roscata pe nume Akia.
Cani au intrat pregatiti de lupta in iteriorul taberei. Alvin era pe moarte.
-Sa vina Neo, repede! a zis Lady. Nu permit asa ceva. Sa vina Neo am spus.
Cateaua vraci se apropia grabita. Pe blana ei, de un alb imaculat (de obicei), se vedeau petele de sange si de noroi.
-Ce-i poti face? a intrebat Lady.
-Ii pot opri sangerarea. Am nevoie doar de o frunza de nufar si niste panza de paianjen. Chiorut, vino si ajuta-ma te rog.
Cainele fara un ochi se apropie grabit cu cele cerute in gura.
-Ai grija sa nu rupi panza de paianjen.
Neo a inceput sa mestece frunza, pana ce s-a facut o pasta din ea, dupa care a lipit-o de panza de paianjen si a pus-o pe rana sangeranda a lui Alvin.
-Acum doar spiritele ne mai pot ajuta, spuse Neo neincrezatore.
-Am nevoie de o descriere exacta a celor intamplate, a spus Lady. Lord, ce s-a intamplat?
-La inceput am simtit mirosul uniui caine necunoscut. Dupa aceea Buzdugan a intrat in tabara si a dat iama in provizii. A infulecat repede un fazan si a inceput atacul. Era prea puternic, toti razboinicii buni erau la alta lupta. La un moment dat s-a apropiat de cuibul puilor. Alvin a sarit sa protejeze puii si a fost ranit. Dupa aceea Buzdugan a plecat cu o parte din provizii.
Da, se vedea ca era laba lui Buzdugan. Buzdugan era un Rottweiler singuratic al carei mama l-a parasit si care a trebuit sa infrunte liderul altei haite: Lordy. Astfel si-a pierdut un ochi, iar cicatricile inca i se vedeau.
-Este o nebunie totala, spuse Lady, ne ataca oricand are el chef. O sa aiba de dat explicatii la urmatoarea intrunire.
-Dar Lady, tresari Pity, nu cred ca ne-a atacat acum ca asa i-a vent lui. Cred ca stia de mult de lupta pe care aveam s-o ducem. Daca a facut o invoala cu Rat si Forest? Daca acesti doi alfa nemilosi au planuit sa piarda? Atunci e o alianta cudata. Cine stie poate urmeaza si Haita lui Blacky. Dupa ultima intamplare...
-Taci! a rasunat latratul furios al lui Lady. Nu pronunta numele fiintei aceleia meschine care nu poate fi numita caine. Intr-o zi o sa fie omorat asa cum a omorat si el. Se vede pe fata lui ce caracter are, ochiul sau albastru si bland este tradat de ochiul sau alb si orb si de dinitii sai care ii tine aproape mereu ranjiti. Daca aflu ca a fot el o sa ma lupt pana la moarte doar ca sa stiu ca starvul sau o sa fie devorat de ciori in fata haitei sale nemiloase. O sa-l omor cu mana mea daca este nevoe si nu o sa ma las pana nu o sa alung haita acele corcituri nenorocite.
Da, Jeff isi amintea foarte bine, Blacky era un caine malefic, ce a atacat alaturi de haita sa cu mult timp in urma Haita lui Lady , care era pe atunci Haita lui Scaiete. Jeff nu era nascut pe atunci, dar a auzit ca Blacky a devenit in ziua aceea alfaul haitei sale. A omorat puii lui Lady, care era pe atunci beta, ca si el si si-a muscat de beregata, cand nu se uita nimeni, liderul, pe nume Wolfie, care a murit pe campul de lupta din cauza ierderii imense de sange.
Cateaua alfa s-a intors cu spatele si a plecat spre vizuina ei sapata in pamant. Jeff isi spunea in sinea sa ''Maine va fi o zi lunga".