Když u nás v našem městě měli otevírat bazén, každý povídal že tam nikdo nebude chodit protože se našla ve výkopech lidská kostra prý se každý bude bát. Byl jsem vyučený plavčík a už jsem rok scháněl nějakou práci. Tak mě napadlo zkusím to tam. Jako kdybych to tušil ještě žádného plavčíka neměly ihned jsme sepsali smlouvu no a za měsíc jsem nastupoval do práce. Byl prosinec a venku pěkná kosa no a lidé to táhlo do pěkně vyhřátého bazénu. Bylo tam spoustu lidí od důchodců až po děti. Říkal jsem si musím si hlavně dávat pozor na ty mladí kluci na hloubce ďály tam všemožné blbosti. A taky že jo, jeden z nich se začal topit rychle jsem ho vytáhl ale vůbec to nešlo jako kdyby vážil tunu. Jakmile jsem ho vytáhl ostatní kluci jsem tam seřval ať normálně plavají a nedělají blbosti. Chvilku se na mně koukali a potom skočily zpátky do bazénu a ten co se topil seděl na lavičce a zašeptal my neměl s te na ně křičet oni to neuďály a vtom jsem si na něj všiml že měl na krku takové růžové skvrny jako kdyby ho někdo škrtil. Večer jsem zavíral bazén a šel jsem do sprch sprchoval jsem se a najednou jsem viděl stín skrčené postavy chtěl jsem jít k ní ale zmyzela řekl jsem že to byl asi stín mě. Za týden se to stalo zase byly tam znovu a zase jsem musel jednoho z ních táhat ven bylo to úplně stejné jako kdyby ho někdo táhl podvodu i tak to popisoval ale nikdo z nich to prý nebyl a měl stejné fleky jako ten první. Bylo my to hodně podezřelé a k tomu ještě ten večer ve sprchách jsem zase viděl tu postavu. Druhý den brzy ráno když tam nikdo ještě nebyl skočil jsem si do vody a uďál jsem si pár koleček a v tu chvíli se to stalo něco mě začalo škrtit a táhnout mě podvodu měl jsem co dělat abych se nějak vyškrábal z bazénu padl jsem na dlaždičky únavou trošku jsem se schopil a šel se osprchovat a pak pracovat. Večer jsem šel do hospody a tam se chlapy divyli od čeho mám ty růžové fleky na krku tak jsem jim to řek a oni na mě civili jak na zjevení a potom jeden z nich řekl dříve když tam nebyl ještě bazén byla tam velká bažina a říkalo se že se tam strácí lidé a že tam straší nějaká skroucena bytost. Na pověry moc nedám ale stejňak jsem druhý den dál v práci výpověď. Lepší přijít o práci než zpadnout do nějakého maléru.
Po mém odchodu nastoupil jeden mladší kluk na mé místo a po půl roce jeho práci plavčíka v našem městském bazénu zemřelo pět osob, lidé se začaly bát a přestaly tam chodit a proto bazén zavřeli. Policisté všech pět úmrtí vyšetřovali ale všech pět případů nikdy neuzavřeli. Ale to co se ví určitě že to byl nějaký nadpozemský tvor.
ČTEŠ
Příběhy do kapsy
ParanormalJedná stránka jeden krátký příběh. Doufám že se vám příběhy budou líbit a byla bych ráda za každý komentář pozitivní i negativní a ráda bych byla i za každou radu. Děkuji a přeji krásné pod čtení. Nejlepší umístění : # 13. Paranormální ( 14.2.2017 )