V pondělí ráno jako vždy jsem šla do práce pracovala jsem jako účetní v jedné malé firmě. Byla to malá rodinná firma, když si někdo nestíhal udělat svojí práci, kdo měl vše hotové rád mu pomohl. Já jsem byla vzorná vždy jsem měla vše hotové a správně vypočítané vždy jsem pomáhala ostatním kolegům nikdy jsem nepotřebovala pomoc až na dnešek. Přišla jsem do práce a zasedla jsem k mému pracovnímu stolu , byla jsem v šoku na mém stolu leželo snad milión složek co jsem do pátku měla přebrat a se číst odečíst z krátká vypočítat podle grafů jako vždy ale nebylo to jako vždy bylo toho z pousta. No nic vrhla jsem se do práce. S každým plynoucím dnem jsem věděla že to nemohu stihnout. Ve čtvrtek jsem si řekla požádám kolegy o pomoc, ty už to mají hotové, tak my pomohou ale to jsem se spletla, každý se vymlouval na něco, jeden že dnes spěchá domů , druhý že to sám nemá a třetí že si chce udělat odpoledne sám pro sebe a tak to šlo od jednoho ke druhému. Proto jsem zůstala přez noc v práci pracovala jsem až do 4 ráno a potom jsem podlehla únavě. Probudila mě až ráno kolegině. " A sakra já jsem to nestihla„. Do porady už jsem to ho moc nestihla udělat, proto jsem odevzdala jen to co jsem stihla. Snad to ředitel pochopí. Ale to jsem se mýlila. Ještě ten den mě ředitel vyhodil. Byla jsem na sebe tak hrozně naštvaná a na kolegy a hlavně na ředitele. Vždy jsem přece měla vše hotové a správně, pro jednou my to mohl odpustit né? Asi nemohl a já jsem bez práce.
Večer jsem si sedla k počítači a začala jsem si hledat nějakou práci nebo aspoň brigádu a v tu chvíli jsem si všimla reklamy na Voodo panenky rozklikla jsem jí a tam na mě vyskočil návod jak vyrobit Voodo panenku. Nevím jak mě to napadlo ale hnedle jsem podle návodu začala vyrábět Voodo panenku našeho ředitele po dvou hodínách byla hotová, hrozně se mu podobala. Vzala jsem si nůž a začala jsem do ní bodat, bodla jsem mu nůž do srdce a potom asi deset ran padlo kam mě napadlo, hrozně jsem si s tím ulevila byla jsem spokojená a šla jsem si dát horkou vanu a potom jsem se za chumlala do mé postele.Ráno našeho ředitele našli doma mrtvého, byl pobodaný nožem ale nikde se nenašli žádné stopy ani svědkové. Případ se nikdy nevyřešil jen já jsem si pokládala stále jednu a tu samou otázku. Byla to náhoda nebo Voodo panenka fungovala?
ČTEŠ
Příběhy do kapsy
ParanormaleJedná stránka jeden krátký příběh. Doufám že se vám příběhy budou líbit a byla bych ráda za každý komentář pozitivní i negativní a ráda bych byla i za každou radu. Děkuji a přeji krásné pod čtení. Nejlepší umístění : # 13. Paranormální ( 14.2.2017 )