Calum pov
"Calummm, word wakkerr... we gaan landen en ik kom niet overeind..." hoor ik meike in mijn oor mompelen. Ik doe langzaam mijn ogen open en kijk recht in die van haar. Ze glimlacht en haalt der hand door mijn haar. "Wil je me nu please overeind helpen, want dat lukt niet egt..." zegt ze grinnikend. Ik knik, schuif onder haar vandaan, ga naast het bed staan en til haar dan rechtop. Zodra we allebei op de grond staan lopen we langzaam, omdat het anders pijn doet bij meike, richting de stoelen bij pap en guido. "Goedenmorgen kinderen, ga snel zitten want we landen over 2 minuten..." zegt pap. Meike en ik knikken en gaan zitten in de stoelen. Meike zit een beetje ongemakkelijk schuins op haar stoel. Ik kijk haar lachend aan. Zodra we zijn geland lopen we terug naar de grote hal. Eenmaal daar aangekomen zien we Luke, Ashton, Michael en Fenna in de verte. Zodra ze ons opmerken rennen ze op ons af. Fenna vliegt meike gelijk om de hals. Meike gilt en duwt fenna weg. (Ze heeft btw mijn blouse aan) fenna kijkt haar raar aan terwijl meike dacht over haar schouder wrijft. "Wat is er, waarom gilde je?" Zegt fenna verward. Meike slikt. "Uhm, Calum, help us..." zegt meike. Ik knik en help haar de blouse omhoog te houden. "Holyfuck..." zeggen de jongens en fenna tegelijk. Meike glimlacht ongemakkelijk en calum laat de bloude weer zakken. "Daarom gilde ik dus..." legt ze uit. Fenna knikt. "Arme meid..." zegt ashton met een pijnlijke blik. Meike grinnikt. "Word wel weer beter, je zult alleen een paar littekens blijven zien" zegt meike. Ze knikken allevier, en dan lopen we met zijn alle naar de auto's. Als iedereen in de auto's zit rijden we terug naar het huis van guido...
Meike pov
Langzaam loop ik ons huis binnen, richting de woonkamer. Ik kijk calum aan met een pruillipje en hij snapt het gelijk. Hij gaat op de bank liggen, en ik ga weer bovenop hem liggen. "Wij moeten ff wat bespreken met Guido en meike, gaan jullie maar alvast terug naar de tattooshop" zegt david tegen luke, ashton, michael en fenna. Ze knikken, en vertrekken dan. Ik kijk calum vragend aan, terwijl hij zijn vader aankijkt. "We hebben een probleem... de bende die meike hadden opgesloten, zijn naar ons op zoek... ze zijn al hier in het land dus we weten niet wanneer ze hier kunnen zijn... we kunnen beter beginnen met het plan te-" "PANG" Snel sta ik op van de bank en kijk om me heen. "Jongens, kelder, nu" zeg ik tegen de rest. Ik pak mijn pistool onder de bank vandaan, en loop voorop richting de kelder. Als we allemaal in de kelder zijn, duw ik op de vingerscan en komt het wapenrek tevoorschijn. "Pak maar wat je nodig hebt, ik ga om het huis heen kijken. Calum pak jij de begane grond? Dan doen pap en david de tweede etage..." zeg ik. Ze knikken allemaal. "Doe wel voorzichtig please..." zegt calum. Ik knik, en loop naar buiten. Eenmaal buiten zie ik twee auto's op de hoek van de straat staan. Ik sluip rustig richting de voorkant van het huis, en zie daar 1 iemand met zijn rug naar me toe staan. Ik spring op zijn rug en knijp zijn keel dicht. Na een paar seconden is die dus out... ik loop snel weer verder richting de achtertuin. Daar zie ik een scherpschutter in de bosjes zitten. Ik richt mijn pistool heel stiekem op hem, en schiet dan. Dood... ik ren naar hem toe en pak zijn geweer af. Niet slecht! Ik doe mijn geweer in mijn riem en loop met zijn geweer verder. Als ik het hele huis rondom heb gehad, kijk ik door het raam naar binnen. Ik zie niemand, dus klim door het raam heen. Ik loop door de keuken, de gamehall en voorbij het zwembad. Dan kom ik aan bij de woonkamer, en schrik ik van wat ik zie. Er liggen 3 mannen dood op de grond, eentje heeft zijn geweer op calum gericht, Calum heeft al een wond op zijn buik en zijn geweer ligt op de grond. Shit... Ik loop snel de hal in en blijf achter het muurtje staan, die we kogelvrij hebben gemaakt voor dit soort dingen. "Als je je geweer niet nu meteen op de grond legt ram ik 10 kogels door je kop heen" Zeg ik met een grijns terwijl ik achter het muurtje uitkom. Ze kijken me allebei verbaasd aan. De man lacht me uit. "Jij?? Wat denk je zelf?? Een kleine meid die dat moet gaan doen? Geloof der niks van... je kan zoiezo niet eens richten!" Zegt hij grijnzend. Hij wijst naar calum en begint te lachen. Ik richt op zijn wijsvinger, en schiet er een kogel doorheen. Hij begint te schreeuwen en valt op de grond. "Geloof je me nu? Dickhead..." zeg ik bitchy en dan schiet ik een kogel door zijn kop. "Thanks meike..." zegt calum ongelovig. Ik grinnik en knik naar hem. "Wat is er met je buik gebeurd man, jesuss" zeg ik en trek zijn shirt omhoog. Calum gromt en trekt zijn shirt weer omlaag. "Dat doen we straks, eerst moeten we bij onze vaders gaan kijken" zegt calum. Ik zucht kaar knik dan toch. Samen lopen we richting de trap. Ik geef calum het geweer dat in mijn riem zat, en dan lopen we naar boven. Alle deuren staan wagenwijd open. Ik sein naar calum dat hij links moet kijken, en ik rechts. We kijoen allebei snel om het hoekje. Als we niemand zien lopen we verder naar de volgende kamers. We kijken allebei en ik hoor calum slikken. "Hier liggen 2 doode..." fluisterd hij. Ik knik en dan lopen we weer verder naar de volgende 2. Deze keer weer helemaal niemand. En toen kwamen we aan bij onze sportzaal. En ja hoor, 7 doode mannen op de grond kun je al zien vanaf hier. Ik kijk om het hoekje, maar schrik me kapot als pap en daid daar staan. "Jesus man ik schrok me kapot mongool!!" Roep ik naar hem. Hij grinnikt terwijl david me uitlacht. Calum komt ook de kamer in, en dan staan we daar met zijn 4. "Oke, hoeveel had ieder er? Dan kunnen we kijken of we der 1 gemist hebben. "Ik had der 3, waarvan een scherpschutter" zeg ik trots. Pap kijkt me lachend aan. "Ik had der ook 3" zegt calum. "Ik had der 2, een paar kamers terug" zegt david. "En dan komt de beste, een applausje voor guido met het aantal van wel 7 doode!!" Roept pap dramatisch. We klappen alledrie maar met een grijns. "Dan hebben we er dus 15..." zeg ik. Pap kijkt blij. "OH GOD WE HEBBEN DIE HELE BENDE UITGEROEID!!" roept pap blij. We juichen allemaal. "En nu, ga jij met mij mee naar de kelder om je wond te verzorgen" zeg ik terwijl ik naar calum wijs. "Kijk uit dat je je eigen vinger der niet afschiet" zegt calum grijnzend. Ik grinnik, en neem Calum mee naar de kelder....
JE LEEST
Bad Girls, Don't Give A Sh*t
Teen FictionWanneer twee meiden, Meike en Fenna, 16 jaar, de bad girls van AustralianHighschool worden staat alles op hun kop. In het begin van hun eerste jaar op school waren ze geschorst voor 3 maanden, door een geheime reden. Ze roken, komen altijd te laat e...