∆1∆

86 4 1
                                    

Meike POV~
Het is nu half acht sochtends, en fenna en ik zitten alleen in de keuken. Mijn ouders zijn weg, dus hebben we de villa voor onszelf. We hebben ons allebei aangekleed in het zwart, en zoals altijd, met donkerrode lippenstift. Ik zal jullie even vertellen hoe we eruit zien. Ik ben dus meike, duhh, ik heb donkerblond golvend haar, lichtblauwe ogen, volle lippen met een lipring (zie afbeelding) , een normaal lijf, maar ik ben wel maar 1,60 meter.... En dan heb je fenna, lichtblond stijl haar, ook lichtblauwe ogen, dunne lippen, ook een normaal lijf, ze is wel 10 cm groter dan mij. Nadat we allebei een sigaret hebben opgerookt, zetten we onze zonnebrillen op en rijden in mijn zwarte jeep naar school. daar aangekomen lopen we snel naar het lokaal van onze lerares. Gelukkig is er nog niemand behalve de conciërges op school. Zodra we het lokaal in zijn staan we stil. "oke, het is kwart over acht, dus we hebben een kwartier" zegt fenna. ik knik. Fenna pakt een prittstift en een watervaste stift uit haar tas. Ze geeft mij de watervaste stift. Ze begint met alle spullen op het bureau vast te lijmen. Ik grinnik. Ik teken op het whiteboard een middelvinger met watervaste stift. Daarna maak ik met de whiteboard stift de rest van de hand. Na 10 minuten zijn we met alles klaar en lopen we snel het lokaal uit. We lopen door de gang richting de aula, en iedereen kijkt ons na en zorgt dat ze niet in de weg staan. Eenmaal in het midden van de aula gaan we op een tafel zitten. "Zullen we het eerste skippen en naar starbucks?" vraag ik grijnzend aan fenna. "Sure, ik vraag lenn wel of hij haar reactie filmt" zegt fenna grijnzend. Ik knik en samen lopen we naar lenn, die met jasper staat te praten. "Hey lenn" zegt fenna grijnzend. Lenn draait zich met een ruk om. Ik grinnik. "Uuhm, hej fenna..." zegt hij twijfelend. "Zouden jullie de eerste les voor ons willen filmen? Want wij skippen die" legt fenna uit. "En wat krijgt ie daarvoor terug?" vraagt jasper die zich er ineens mee bemoeit. Ik kijk Jasper waarschuwend aan. Hij lacht ongemakkelijk. Fenna rolt met der ogen. "Wat dacht je van een vervolg op dit..." zegt fenna zwoel. Ze gaat steeds dichter bij lenn staan en gaat langzaam met haar liplen richting de zijne. Net voordat ze elkasr raken trekt fenna terug. "Hebben we een deal?" vraagt fenna grijnzend. Lenn knikt. Ik grijns nog naar de jongens en loop dan samen met fenna naar buiten. Zoals jullie al merken, is fenna wel bezig met jongens. Dus niet zoals ik. Bij mij zou zoiets nooit werken... We stappen in mijn zwarte jeep en raden naar het winkelcentrum, waar we na vijf minuten al zijn. Eenmaal daar stappen we uit de auto. "Had je het ook al gehoord?" vraagt fenna opeens onfer het lopen. "Neuwp, wat is er dan?" vraag ik fronzend. Fenna grijnst. "De zoon van de baas van Hemmings Studios komt bij ons in de klas, samen met nog drie vrienden" zegt fenna, met nogsteeds een grijns. "En je punt isss....?" vraag ik een beetje ongeduldig. "Die zoon blijkt fucked up knap te zijn" zegt fenna blij. Ik grinnik. "Je mag hem hebben!" zeg ik met een glimlach. Fenna grinnikt, maar gaat ineens stilstaan. "En jij dan?" vraagt fenna ineens. Ik kijk haar fronzend aan. "Fenna, nee, niet sinds jeweetwelwat..." zeg ik zuchtend, terugdenkent aan groep acht. Ik voel woede opkomen bij de gedachten aan, mijn eerste vriendje, bradd dustin. Hij is vermoord... Oja, jullie weten helemaal niks van mijn familie... Nouw, mijn vader is een wereldberoemde drugsdealer. Ja, je hoort het goed... Ter zelfverdediging heeft mijn vader me vroeger leren vechten, met een pistool omgaan, sloten kraken en allemaal die dingen. En toen een man mijn vader wilde vermoorden, was ik toevallig met bradd in huis. Mijn vader was toen even weg, dus waren we alleen. De man richtte toen zijn pistool op mij, maar bradd sprong ervoor. En toen, was mijn eerste liefde dood, en heb ik mijn eerste slachtoffer vermoord...
Sinds die tijd, heb ik geen vriendjes meer gehad. Het is te gevaarlijk... "Meike, hallooooo?!" hoor ik fenna ineens roepen. Ik schud verwarmd mijn hoofd. Fenna grinnikt. We lopen naar starbucks en bestellen allebei wat. We gaan aan een tafeltje zitten en kletsen wat terwijl we onze koffies opdrinken. Als we klaar zijn lopen we in een snel tempo naar mijn auto. "Weet je, we kunnen net zo goed naar huis..." zeg ik als ik op de klok van de auto kijk. 13:45. "Betuhrrr" zegt fenna enthousiast. Ik grinnik en zet de radio aan. Nirvana. Enthousiast zingen (A/N schreeuwen ;D) we mee met het liedje. Thuis aangekomen gaan we in de tuin zitten, steken een sigaret op, en praten we over random dingen tot half 1 snachts....

Bad Girls, Don't Give A Sh*tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu