Π6Π

76 5 0
                                    

Meike POV~

We leggen onze skateboards bij de deur van de tattooshop. "zo te zien is de rest er al" zegt Calum, wijzend naar de auto van luke. Ik knik. Ik loop achter fenna en calum aan, de winkel in. Zodra calum de deur open doet horen we verschillende lachende mensen vanuit achterin de shop. Ik blijf achter hun lopen, totdat we in de kamer zijn. "kijk, hier gingen we op vakantie... Er was een superhelden thema, maar Meike wilde perse als badman" hoor ik mijn vader lachend zeggen. "ohw god, niet weer...." mompel ik zuchtend. "oh, en jullie moeten dit filmpje van afgelopen zomer zien!" hoor ik pap zeggen. Ik kijk hem met grote ogen aan, ren op hem af, en trek zijn telefoon uit zijn handen. Ik hoor allemaal 'ahww' geluiden van de jongens afkomen. "niemand hier gaat zien hoe ik tegen een boom aan ren pap..." zeg ik tegen hem. Mijn vader grijnst. "trouwens, heey jongens!" zeg ik tegen Luke, Ashton en Michael. "heeey" zeggen ze in koor. "nahh, zullen we maar gaan dan?" vraagt Calum. Iedereen knikt, en we lopen met zijn alle de deur uit. "ik rij!" zegt luke snel, en gaat achter het stuur zitten. De rest springt ook snel in de auto, waardoor er geen plaats meer is. "kom maar bij mij op schoot" zegt Ashton. Ik grijns. "nahh, ik ga wel met het skateboard! zie jullie zo!" zeg ik met een glimlach, en pak het skateboard. Ik ga erop staan, zet me af, en begin richting het strand te skaten wat maar 2km hiervandaan ligt. Ze toeteren als ze voorbijkomen, en ik zwaai naar hun. De dunne lange rok die ik over mijn shortje heb waait in de wind, netzoals mijn krullen. Dat word wat bij die club... Na een kwartiertje kom ik aan bij het strand. Ik pak mijn skateboard, en loop een stukje door het zand richting de club, waar keiharde muziek vandaan komt en allemaal dronken mensen omheen staan. Ik grijns naar mensen die ik tegen kom, terwijl ik de club in loop. "MEIKEEE!" hoor ik iemand roepen. Ik draai me om, en kijk recht in het gezicht van fenna. "FENNAAA!" roep ik net zo hard terug. Ze grinnikt, en sleurt me mee richting de rest. "heee guyss" zeg ik zodra we bij de rest aankomen. "hiii" zeggen ze allemaal terug. "ook een drankje?" vraagt Calum. Ik knik met een glimlach. Calum loopt naar de bar en komt even later terug met twee shotjes. "thankyouuu" zeg ik, en pak een shotje over. We slaan het shotje tegelijk in een keer achterover. "zullen we ook gaan dansen?" vraag ik aan Calum, aangezien de andere al aan het dansen zijn. Calum knikt, en samen lopen we naar de dansvloer.

~4 uur, en 10 shotjes later~

"Calummmm, zet me neeerrrrr...." zeur ik, als calum me over zijn schouder gooit. Calum giechelt en begint rondjes over het strand te rennen. Na een aantal rondjes zet calum me neer. Hij kijkt me met een schaapachtige glimlach aan, waardoor ik terug glimlach. "you're prettyyyyy...." mompel hij met zijn schaapachtige lach. "thanks callieeee, jij bent ook prettyyyy...." mompel ik giechelend terug. Hij plaatst een zacht kusje op mijn voorhoofd. "ik ga even naar de wc princess" zegt hij. Ik knik met een glimlach. Zodra Calum weg is begin ik over het strand te wandelen, net langs het water. Na een paar minuten zie ik twee schimmen dicht tegen elkaar staan. "luke" giechelt iemand. "fenna, stop, zo gaat mijn haar door de war" giechelt blijkbaar luke. En toen viel het kwartje. "heeyy tortelduifjes" zeg ik tegen luke en fenna. "hii" zeggen ze tegelijk, waarna ze weer giechelen. Ik grinnik. "ik ga weer terug, nog veel plezier" zeg ik met een grijns. Ik loop langzaam weer terug richting de club. Ineens voel ik een steek in mijn nek en ik hoor mannen lachen. En daarna word alles zwart.....

Bad Girls, Don't Give A Sh*tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu