☆10☆

52 2 2
                                    

Meike pov
"Grr...AUW!" Roept Calum uit terwijl ik probeer de kogel uit zijn buik te halen. Ik leg een stukje van de kogel, die ik er zonet uit heb getrokken, op tafel en richt me weer op calum. "Calum, nog maar 1 stukje, wees een grote jongen" zeg ik met een grijns. Calum zucht en gaat weer plat liggen. Ik doop het pincet weer in de alcohol en trek het laatste stukje uit zijn buik. Calum gromt wat en zucht. "Eindelijk..." mompelt hij. "Nu nog hechten lieve schat" zeg ik met een lach. Hij gaat rechtop zitten terwijl ik de spullen uit de kast haal. Ik maak het draad vast aan de naalt en doe er 6 hechtingen in. "Klaarrr" zeg ik zodra ik er een gaasje overheen doe. "Thankss" zegt calum met een glimlach. We lopen naar de woonkamer, waar onze vaders aan het opruimen zijn. "We hebben die schoften al ingepakt en in de achterbank gelegd" zegt pap trots. Ik grinnik. "Die bloedvlekken ga je nooit meer uit je vloer krijgen guido" zegt david hoofdschuddend. "Dat word een nieuwe vloer dan maar" zegt pap terwijl hij zijn schouders ophaalt. Ineens begint mijn telefoon te trillen. Ik pak hem uit mijn zak en frons als ik zie dat fenna belt. Ik neem op. "Hei fen, wat is er?" Vraag ik fronsend. "Uuhmmm... der is iemand hier voor jullie. Een of andere mattias...?" Zegt ze twijfelend. "Ooohw, laat hem maar binnen! Dat is een vriend van pap" zeg ik tegen haar met een lach. "Okej dann, komen jullie zo? Is alles goed gegaan?" Vraagt ze bezorgd. "Ging prima, alleen arme Cal had een kogel in zijn buikie" zeg ik met een babystemmetje. "Eeeyyy!!" Roept calum verontwaardigd. Ik lach naar hem. "Tot zo fennieee!" "Tot zoo meikss!". Ik hang op en kijk de rest aan. "Laten we die lijken gaan dumpen, en dan terug naar de tattooshop. Mattias is op bezoek daar" zeg ik tegen hun. "Woahh, dat is lang geleden!!" Zegt pap lachend. Ik knik. We lopen allemaal naar buiten. Calum en ik stappen in mijn zwarte jeep, pap en david in de pickuptruck met de lijken. Zodra we de lijken hebben verbrand op onze speciale plek in het bos, rijden we naar de tattooshop. We parkeren onze auto's en lopen naar binnen. "Mattyyyyy!!" roep ik blij zodra ik de tattooshop inloop, gevolgd door David, pap en calum. "Heee moppie!!" roept matty terug. Hij loopt naar me toe, maar zodra die me een knuffel wilt geven stop ik hem. Hij kijkt me raar aan. "heb een incidentje gehad, niet zo heel erg, maar knuffelen gaat nu even niet" leg ik uit en haal mijn schouders op. Hij grinnikt en wrijft mijn haar door de war. "Guido, dat is lang geleden" zegt matty, hij geeft mijn vader een handdruk. "inderdaad, veelste lang" zegt pap grinnikend. "Dusss, wat heeft tijgertje gedaan?" vraagt matty nieuwsgierig aan pap, aangezien hij weet dat ik het nooit vertel. Matty noemt mij al van vroeger af aan tijgertje, vraag me niet waarom. "Ze was ontvoerd door de Letster bende, meegenomen naar hun gevangenis in Californië, mishandelt en in elkaar geslagen door bewakers daar, toen hebben wij daar ingebroken en haar eruit gehaalt, en we zijn net terug van thuis waar we de hele bende hebben uitgeroeid" legt pap uit. Matty kijkt hem verbaasd aan. "2 dingen... Wat heb die schoften met tijgertje gedaan!? En hebben jullie hun serieus uitgeroeid?!" vraagt Matty nogal verbaasd. "juwp, helemaal uitgeroeid" zegt pap trots. Nu draaien ze zich allemaal richting mij, en matty kijkt me vragend aan. Ik zucht. "Gewoon wat zweepslagen, trappen en klappen. het is niks!" zeg ik en steek mijn handen ter verdediging in de lucht. "het is niet niks meike..." zegt David en hij kruist zijn armen over elkaar. "Hier, dit is alles" zeg ik zuchtend en ik til de blouse van calum weer op. "woahh, hoe kun jij nog rechtop staan?!" vraagt matty verbaasd. "geen flauwww idee" zeg ik lachend. Ik loop richting de tafel waar de jongens en fenna zitten, calum zit daar ook al, en ga tussen Ashton en Luke in zitten. Zodra ze merken dat ik er zit stoppen ze snel met praten en kijken ze me allemaal aan. Ik kijk ze vragend aan, en ze beginnen allemaal te grijnzen. Ik zucht. "wat is er jongens?" vraag ik hun, en kijk ze een voor een aan. "nikssss" zeggen ze allemaal tegelijk met een grijns van hier tot Tokyo. "meike, even heel random..." begint fenna. Ik kijk haar vragend aan. "Wat zou je vinden van een logeerpartij, met ons allemaal?" vraagt fenna. Iedereen kijkt me hoopvol aan. "uhmm... gezellig?" zeg ik awkward aangezien ze me allemaal aanstaren. Ze beginnen allemaal te juichen. Ik schud lachend mijn hoofd. "mooi, want we gaan vanavond met zijn alle bij Calum slapen" zegt Michael. Ik kijk Calum aan, en hij grijnst. Oh god noooo, niet nu. Ik voel mijn wangen langzaam rood worden. Snel sta ik op en loop ik naar achterin de tattooshop waar pap, David en matty aan een tafel zitten. "heee tijgertje, goede timing!" zegt matty. ik grinnik. "meike kom ff zitten, we moeten je ff wat uitleggen" zegt pap, hij klopt op de stoel naast zich. Ik ga zitten en kijk hem verwachtingsvol aan. "Matty is hierheen gekomen aangezien hun familie een probleem heeft en ze hebben zoveel mogelijk mensen nodig, maar daarom moet ik dus met Matty mee naar Europa. We vertrekken vanavond" vertelt pap. "Zonder mij?! meen je die?!" vraag ik geschokt. "Meike, je bent gewond... Ik wil je niet je leven laten riskeren terwijl je gewond bent meid" legt pap uit. Ik zucht maar knik dan toch. "wie helpt er nog meer dan?" vraag ik nieuwsgierig. "David, Marcellus, Klaus, Tyler en Randy" zegt pap. "Klaus ook? doe hem de groetjes van mij!" zeg ik met een glimlach. Klaus is van kleins af aan al mijn buddy, als we met de hele bende problemen hadden waren wij twee altijd een duo. Hij is wel al 25, en ik pas 17. Pap grinnikt. "zal ik zeker doen!" zegt pap lachend. "en aangezien Calum alleen thuis is dan, zal Ashton bij hem blijven totdat wij terug zijn" zegt David. Ik knik. "nog een ding..." zegt Matty. Ik kijk hem vragend aan. "kan Sill dan bij jou blijven? Please zeg ja, want ze zit al in het vliegtuig hierheen..." zegt matty. "OMFG, natuurlijk mag sill dan bij mij blijven!!" roep ik blij. "mooiii, ze land morgen middag om half 3 op het vliegveld hier in Sydney in een van mijn privé vliegtuig. Haal jij haar dan op?" vraagt Matty. Ik knik blij. Sill is de dochter van Matty. Ze is 18 (6 maanden ouder dan mij) en al sinds onze geboorte een van mijn beste vriendinnen, donkerblond stijl haar, ongeveer net zo groot als fenna en zoals iedereen zegt die haar tegenkomt, ze is 'fucking hot'. Blij sta ik op en loop ik terug naar de jongens en fenna. "FENNAAAA!" roep ik blij. Iedereen draait zich om en kijkt me aan. "MEIKEEE!" roept fenna terug op dezelfde manier. "Sill komt morgen hierheen en dan blijft ze bij ons voor een lange tijddd!" roep ik blij. Fenna heeft gelijk een glimlach van hier tot Tokyo. "Yassss! omg dat word zo leuk!" zegt ze blij. De jongens kijken ons vragend aan. "Sill Tanterro, mijn bestfriendo sinds vroeger, jullie zien haar morgen wel" zeg ik tegen hun. "Volgensmij heb ik wel eens gehoord van haar! woont zei niet in Nederland?" vraagt Calum, en ik knik. "zei is de dochter van Matty. En aangezien Pap en David dus met Matty mee moeten op een missie komt Sill dus hierheen" leg ik uit. "Niceee" zegt calum. Ik grinnik. "Ik zeg, laten we naar Calum's huis gaan!" zegt Ashton. Iedereen juicht en we lopen met zijn alle de tattooshop uit nadat we de rest doei hebben gezegt...

Bad Girls, Don't Give A Sh*tWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu