8. Díl - Daddy?

734 37 0
                                    

RÁNO

POHLED ŠÉFISE

Probudil jsem se a vedle mě ležela Terka.  A jo, vždyť já mám v obýváku rozházené věci! Pomalu se snažím vstát, abych ji neprobudil jako vždy. Nakonec se mi to snad poprvé v životě povedlo! Udělal jsem dab a málem se rozesmál, ale jako správnej šéfisko, jsem to udržel...

Došel jsem po schodech do přízemí a zahnul doprava, tedy do obývacího pokoje.Snažil jsem se být nejvíce potichu, protože tu Terka nebydlí dlouho a je tu celkem ozvěna. Jedna rána a probudí ji to. Už jsem se tedy připravoval, že zahnu, ale uslyšel jsem strašný rány! Za chvíli se přiřítila Terka a zašeptala:,,Zloděj?". Asi jo - odpověděl jsem. Šli jsme do kuchyně. Já jsem si vzal váleček a Terka prkýnko. Popadli jsme své "zbraně" do rukou a vyrazili směr Obývák. Rány, takové trhavé nepřestávali a tak jsme tam vtrhli a zařvali něco jako ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Najednou se na nás ten "zloděj" vyděšeně podíval. Byl to Vodopád. Úplně nám rozdrápal a prostě zničil gauč! Byl úplně ro*****ný! Dostal slušně vynadáno, šmejd malej...

POHLED TERKY

Vláďa byl celkem nasraný, ale já ne, protože už to byl celkem starý gauč. A on koukal pohledem, jakože:,,Spím si tu a najednou BUM!"... Takhle vypadal, mrňousek:

Uklidili jsme to a sedačku vyhodili do velkého kontajneru, který naštěstí parkoval před naším domem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Uklidili jsme to a sedačku vyhodili do velkého kontajneru, který naštěstí parkoval před naším domem. Pak jsme vybalovali Šéfisovo věci. Měl toho celkem dost, takže jsme zašli do Aska. Tam jsme koupili nádhernou sedačku, postel pro dva a novou skříň. A ještě zrcadlo. S prodavačem jsme byly domluvení, že nám to v 17:00 dneska přiveze a šli jsme domů. Vymalováno tu všude bylo a vše bylo zařízeno! Zrovna jsme s Vláďou měli "chvilku" a začal mi zvonit telefon. Táta! 

,,Mám to zvednout?!" zeptala jsem se vyděšeně Vláďi. On kývl a já to zvedla. 

,,Ano tati?" řekla jsem.

T: Ahoj Terezko! Blíží se Vánoce a já jsem se tě chtěl zeptat... Co kdyby jsi na Vánoce přijela ke mě. Já už nejsem s Marií, rozešli jsme se, bydlím sám...

J: Tati? To mi je líto, ale k tobě jet nechci. Máš byt a já mám dům, kde bydlím se svým partnerem. Tak co kdyby jsi přijel ty k nám? Poslala bych ti adresu SMSkou....

T: Opravdu? Já ani nevěděl, že někde bydlíš a že někoho máš... Tak jestli by nevadilo? 23.Prosince, tedy v pátek, což je za 2 dny přijedu jo?

J: Jasan! Ahooj!

Řekla jsem a ukončila hovor. Byla jsem hodná. On si myslel, že bydlím pod Mostem? Konečně máme na konzervatoři prázdniny. Jak jsem točila na YouTube, vlastně točím, mám 50 000 subs s jsem fakticky nadšená! Pořídila jsem si i Wattpad a píšu fanfikce. Jedna fanfikce o tom mém kulíškovi tady, je už #552 in fanfiction! Mám takovou radost...

VÁNOCE V PŘÍŠTÍM DÍLE!!!

OK LIDI! DNESKA KRATŠÍ DÍL, ALE SNAD NEVADÍ. CHTĚLA JSEM MOC PODĚKOVAT, ŽE TATO FANFIKCE JE #552 IN FANFICTION. VČERA BYLA 898 A TEĎ TOHLE... DÍKY MOC!

OPRAVDU JEN NEJLEPŠÍ KAMARÁDI? w/ VladaVideosKde žijí příběhy. Začni objevovat