Miluji ho. Strašně moc, ale často mám pocit, že se mnou není spokojený. Chodí za ním pěkné faninky žádající o podpis, selfie, objetí, dokonce i pusu. Občas jim kouká na zadek. Nevím co dál... Budu si s ním o tom muset promluvit. Ale až po Vánocích, přeci jen nevím odpověď. Ležím v posteli a Vláďa je kdesi... Doma není a v kuchyni je jen dopis:
Lass, šel jsem vyvenčit Vodopáda a někam na snídani.
Ještě spi, pak si tě probudím, pa!
Alespoň, že má s sebou Vodopáda, jinak bych si myslela, že je u nějaké faninky. HAF! - najednou uslyším. Strašně jsem se lekla a myslela si, že už přišli, ale samozřejmě, že ne. Šla jsem hledat, odkud ten štěkot pochází. Čím více jsem ho slyšela, tím více jsem se přibližovala k části domu, kam nikdo nechodí a slyšela pšššt. Vláďa asi balí dárky! Jen si ho na tajňačku zkontroluji, protože přeci jen tu máme 3 koupelny a tato je vzadu, kam nikdo nechodí. Pomalinku otevírám dveře a to, co vidím, mě donutilo omdlít.
O 2 HODINY POZDĚJI
Ach jo. Teď jsem se probrala a jsem v nemocnici. To poznáte tak, že jste v ohavné bílé místnosti a nad vámi stojí muž, případně žena, ale u mě muž v bílém plášti. Pomalu mi vše vysvětloval, což ani nemusel, páč si vše pamatuji. V té místnosti, Byl v rohu a koukal na mě vyděšeným výrazem.Blbeček..
Konečně doktor odešel a já mohla domů. Máme to domů jen přes jednu silnici, takže pohodááá. Dělala jsem, že Vláďu nevidím. A myslím, že mi to jde dobře! Nic mi neřekl. Ani slovo. Ani jedno zkurvený slovo! Jen já jsem u sebe měla klíče, takže jsem odemkla. Nechtělo se mi ho pouštět dovnitř, stejně k nám dnes přijde spát Martin (Ati) i s návštěvou, tak co. Ale jsem srab. Zalezla jsem do ložnice a zamkla. Myslela jsem, že to zvládám, ale zase ne. Barča byla momentálně na masážích a manikůře, takže mi nepomůže. Pomůže mi jediná věc, jak vždy říkala kamarádka Andy, Emoušek. Nůž. Má tady všechny věci, ty vzpomínky, bolest...Vzpomínky, jako třeba: Když jsem byla krátce po rozchodu s mým ex... Nebo jak mi dal ten náramek, zasranej náramek, kterej je teď na mé ruce.! A nebo maminka... Kdyby tu byla... Pomohla by mi... Naše fotky, pověšené na zdech. Ale teď i tato vzpomínka, jak to tam dělal s nějakou děvkou! TO TAK BOLÍ!!!
Propadám hysterickému pláči. Kdokoliv, kdokoliv, kdyby mi teď mohl pomoct!! Beru telefon a vytáčím Martina.
M: Ano, zlato?
J: Marťasi, mohl by jsi už teď přijet?
M: Slyším, že brečíš, ale nemohu. Ale můžu říct té mé návštěvě!
J: Ok
A týpl to. Ani nevím, kdo to je... Nevím jak, ale za 5 minut tu byl zvonek. Vláďa šel otevřít. Martin je můj nejlepší kamarád, ač je o 7 let starší... Chvíli si něco šuškali a já odemkla. Pak přišel Martin s nějakým klukem zhruba v mém věku. Byl to blonďák, má krátké vlasy, krásné oči, je pěkný...
,,Hele, ahoj Tery! Vláďa mi vše řekl, ale usmířil jsem se s mamkou, tak budu u ní. Za to tě chci poprosit, jestli by u tebe nemohl přespat on." ukázal na toho kluka. ,,Je vám stejně, bude s tebou chodit na školu. Je to taky YouTuber. Jmenuje se Martin. Martin Carev a pomůže ti. Pospíchám, seznamte se a pa!"ukončil rozhovor Martin ati a dal mi pusu na čelo. Pomalu jsem ho nevnímala a s Careváčem jsme si koukali do očí. Zítra jsou Vánoce. Měla jsem depku, teď tady koukám na tohohle krasavce.
Seznámili jsme se spolu. Budeme spolu chodit i do třídy s Vláďou... Rozumíme si, je fajn. Hráli jsme flašku, trochu se ožrali a pak jsme spolu v mé posteli na sebe natisklí usli.
Tak jo, toto je den před Vánocemi! Příští díl, takže zítřejší bude Vánoční. Nějak si s Carevem rozumí! Že by jiskra? Jinak atimu budu říkat ati a Martinovi martin. Aby se vám to nepletlo. Tak jo, pa!
ČTEŠ
OPRAVDU JEN NEJLEPŠÍ KAMARÁDI? w/ VladaVideos
FanficYOLO Fanfikce na Vláďu a.k.a. Vladavideos! #922 IN FANFICTION CATEGORY - 19.12.2016