don't you remember

6 0 0
                                    

Rozdział pisany nieco zmienionym i dopasowanym tekstem piosenki Don't You Remember - Adele. Zalecane jest wysłuchanie utworu.

"Czy kiedyś znowu Cię zobaczę? Odszedłeś bez żadnego pożegnania, nie zostało powiedziane ani jedno słowo. Wiem, że Cię to tego zachęciłem, ale nie dałeś nawet żadnego ostatecznego pocałunku, który by cokolwiek zapieczętował. Nie miałem pojęcia, w jakim byliśmy stanie.
Kiedy ostatni raz pomyślałeś o mnie? Lub już zupełnie wymazałeś mnie ze swoich wspomnień. Bo ja często myślę o tym, co zrobiłem źle. Im częściej o tym myślę, tym mniej wiem. Harry...Wiem, że mam nieprzewidywalne serce, dużo goryczy, rozbiegane spojrzenie i pełną kłopotów głowę. Ale...czy nie pamiętasz powodu, dla którego wtedy mnie kochałeś. Przypomnij sobie mnie, kochanie, proszę, ostatni raz. Nie pamiętasz już?
Chciałem dać Ci tą, żebyś mógł oddychać. Trzymałem się na dystans, żebyś był wolny. Ale zawsze miałem nadzieję, że znajdziesz ten brakujący powód, który przywiedzie Cię z powrotem do mnie.
Dlaczego już nie pamiętasz tego powodu, który sprawiał, że mnie kochałeś? Dla czego już nie pamiętasz za co mnie kochałeś? Nie mógłbyś sobie tego przypomnieć, ostatni raz?
Louis xxx"

Make You Feel My Love ~ Larry ✔️Where stories live. Discover now